Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 27. 10. 2020 svátek má Šarlota, Zoe

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Móda - Oblečení
1
Richard Balog
3. červenec 2018, 17:00
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Gucci v kampani podzim/zima 2018 sází na kombinaci infantilnosti a okázalosti. Značce jako modelové posloužili vášniví sběratelé

Italský módní dům opět dokazuje, proč si pod vedením Alessandra Micheleho podmanil svět.

Richard Balog
3. červenec 2018, 17:00
Gucci v kampani podzim/zima 2018 sází na kombinaci infantilnosti a okázalosti. Značce jako modelové posloužili vášniví sběratelé
Zdroj: AP Photo / Antonio Calanni
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Každý, kdo měl možnost vidět byť jen jediný kousek módního domu Gucci pod taktovkou Alessandra Micheleho, ví, že jde o výjimečná díla s duší. Italský fenomén opět přichází na trh s něčím, co je (zatím) neokoukané, na první pohled bláznivé a také výstřední.

 

Právě okázalost je totiž bod, díky kterému se značka s bohatou historií opět dostala na vrchol a známé osobnosti sahají po jejích modelech oblečení, respektive obuvi při každé příležitosti. Během necelých čtyř let dokázal zmíněný návrhář díky své nesporné kreativitě téměř nemožné a nám nezbývá, než mu zdát hold za přínos.

 

Poctu však vzdává i samotné Gucci prostřednictvím kampaně podzim/zima 2018, a to neobvyklým jedincům sbírajícím obrazy, vzácné předměty, starožitnosti, ale i hračky či motýly. Jde o kolekci s výstižným pojmenováním Collectors, která byla představena na únorovém týdnu módy v Miláně přímo na operačním sále, kde nechyběly lidské hlavy, draky, ještěrky či míchání různých kultur.

 

Stejně extravagantní je i série záběrů od Glena Luchforda kombinující do očí bijící infantilnost, zmíněnou okázalost a zlaté období renesance. Ať se líbí, vychutnejte si představení kousků například i s motivy Paramount Pictures či New York Yankees v bláznivém obalu.

 

P. S. – Sbírat kukačkové hodiny není málo, že milí čtenáři...

 

Zobrazit galerii 15 galeria

 

V případě, že se o módní dění zajímáte trochu blíže, určitě nezapomeňte navštívit ani naši stránku Móda Refresher, která vám poskytne vždy jen ty nejzajímavější a nejžhavější informace z módního světa. Děkujeme vám za podporu!

 

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Zdroj: highsnobiety.com, gucci.comFoto: AP Photo / Antonio Calanni, Glen Luchford Tagy: Móda Refresher, Gucci Campaign, Jeseň/Zima 2018
Ohodnoť článek
25
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.