Italský módní dům opět dokazuje, proč si pod vedením Alessandra Micheleho podmanil svět.
Každý, kdo měl možnost vidět byť jen jediný kousek módního domu Gucci pod taktovkou Alessandra Micheleho, ví, že jde o výjimečná díla s duší. Italský fenomén opět přichází na trh s něčím, co je (zatím) neokoukané, na první pohled bláznivé a také výstřední.
Právě okázalost je totiž bod, díky kterému se značka s bohatou historií opět dostala na vrchol a známé osobnosti sahají po jejích modelech oblečení, respektive obuvi při každé příležitosti. Během necelých čtyř let dokázal zmíněný návrhář díky své nesporné kreativitě téměř nemožné a nám nezbývá, než mu zdát hold za přínos.
Poctu však vzdává i samotné Gucci prostřednictvím kampaně podzim/zima 2018, a to neobvyklým jedincům sbírajícím obrazy, vzácné předměty, starožitnosti, ale i hračky či motýly. Jde o kolekci s výstižným pojmenováním Collectors, která byla představena na únorovém týdnu módy v Miláně přímo na operačním sále, kde nechyběly lidské hlavy, draky, ještěrky či míchání různých kultur.
Stejně extravagantní je i série záběrů od Glena Luchforda kombinující do očí bijící infantilnost, zmíněnou okázalost a zlaté období renesance. Ať se líbí, vychutnejte si představení kousků například i s motivy Paramount Pictures či New York Yankees v bláznivém obalu.
P. S. – Sbírat kukačkové hodiny není málo, že milí čtenáři...
V případě, že se o módní dění zajímáte trochu blíže, určitě nezapomeňte navštívit ani naši stránku Móda Refresher, která vám poskytne vždy jen ty nejzajímavější a nejžhavější informace z módního světa. Děkujeme vám za podporu!