Jako marketing je to super, ale uvidíme, jak jim to půjde v herním světe.
Americká armáda zvolila trošku netradiční způsob marketingu a rekrutování nových tváří pro jejich jednotky. Zakládá totiž vlastní esports tým, který by se již brzy měl objevit hned v několika hrách.
Ve své podstatě se jedná o reálnou verzi trojského koně. Americká armáda sice bude hrát hry na světových turnajích, pokud se obhájí. Ale zároveň se jedná o způsob, jakým chtějí nabádat nové lidi pro vstup do jejich řad. Během turnajů se budou snažit aktivně verbovat s možností stát se například členem jejich esports týmu.
Zkušenosti z boje
Jedno je jisté: vzhledem k tomu, jak vypilované komunikační a taktické schopnosti tým má, ho určitě nebude lehké porazit.
Oficiální tým se nebude podílet pouze na hraní her, ale bude také součástí testovacího týmu pro různé vojenské simulátory a software.
Ačkoliv se to tak může zdát, americká armáda není žádným nováčkem v esportech. Před pár měsíci dokonce hostila vlastní turnaj ve hře Street Fighter 5.
Od začátku roku do konce září armáda naverbovala již 6500 mužů, právě oslovení mladých lidí pomocí gamingu by jim mohlo tato čísla zvýšit.