Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pondělí 16. 12. 2019 svátek má Albína

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
0
Oskar Almássy
23. červen 2019, 19:39

Toy Story 4 zničilo konkurenci a Disney může po úspěšném Aladinovi slavit další hit

Tržbám tentokrát nepřekvapivě kraluje očekávaná animovaná novinka.

Oskar Almássy
23. červen 2019, 19:39
Toy Story 4 zničilo konkurenci a Disney může po úspěšném Aladinovi slavit další hit
Zdroj: 20th Century Fox
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Toy Story 4 si jen z kin na domácí půdě odneslo za první víkend 118 milionů dolarů. Zbytek světa přihodil do kasičky Disney ještě jednou tolik a celosvětově tak mluvíme již o částce 238 milionů, což rozhodně není špatné.

 

 

No ani nejlepší. Počítalo se totiž s americkým startem v hodnotě 160–200 milionů dolarů. 118 milionů tak trochu zaostává za očekáváním a ve výsledku to snímku stačilo pouze na čtvrtý nejlepší opening pro animovaný film (Incredibles 2 – 182 milionů, Finding Dory – 135 milionů, Shrek the Third – 121 milionů). Zároveň je ale třeba dodat, že si Toy Story 4 zapsalo vůbec nejlepší start v rámci série. Uvidíme tedy, zda padne i ta miliarda.

 

První reakce diváků a kritiků však film vychválily, a tak je jasné, že se lidé do kin ještě určitě pohrnou. Disney má tak v rukávu bezpochyby další hit, který v nejbližších dnech a týdnech poroste. K nám se Toy Story 4 dostane až 8. srpna, takže si ještě nějaký ten pátek počkáme. Na druhém místě se nachází další novinka, kterou je remake kultovního hororu Child's Play.

 

 

Ten z amerických pokladen dokázal sice ukořistit pouze něco přes 14 milionů dolarů, ale i tato částka mu stačila obstát v konkurenci a zajistit si alespoň stříbrnou příčku. Výdělky z ostatních světových teritorií ještě k dispozici nemáme. Horor byl údajně natočen pouze za 10 milionů (bez výdajů na reklamu), což mu při přičtení tržeb z dalších týdnů mohlo pomoci k plusovým číslům.

 

Podobně jako v případě Toy Story 4, i Child's Play dorazí do našich kin o něco později. Konkrétně 25. července. V pořadí 3. příčku okupuje další disneyovka, a to povedený Aladdin (naše recenze zde). Snímek si na domácí půdě urval 12,2 milionu dolarů a celosvětově již překročil úctyhodnou hranici 810 milionů. U myšáka mohou být spokojeni a my jsme nesmírně rádi, že se režisérovi Guyi Ritchiemu po výbuchu s Artušem konečně zadařilo i na poli tržeb.

 

Až 4. místo se tento týden ušlo sci-fi komedii Men in Black: International, kterou jsme naposledy zmiňovali v souvislosti s příčkou číslo jedna. Propad byl však očekáván. Chris Hemsworth a Tessa Thompson totiž amerických diváků příliš nezaujali, přičemž určitě tomu nepomohly ani nepříliš nadšené reakce. Nový příspěvek do světa Men in Black se jednoduše nezdařil (recenzi najdeš na tomto odkazu), a proto má snímek na svém kontě pouze něco přes 182 milionů celosvětově.

 

 

No a na pátém místě máme animák The Secret Life of Pets 2, který i tentokrát jen těsně zaostal za výše zmíněnými agenty. Jednička z roku 2016 byla obrovským finančním hitem, takže příchod dvojky byl pro studio Universal samozřejmostí. Pokračování však podobný úspěch pravděpodobně nezopakuje. Na domácí půdě si ve svém třetím týdnu v kinech připsalo jen 10,2 milionu dolarů, přičemž celosvětově má necelých 195 milionů.

 

Zbytek první desítky pak uzavírá biografie Rocketman (5,6 milionu dolarů), třetí díl Johna Wicka s podtitulem Parabellum (4 mil.), Pokračování Godzilly (3,7 mil.), komiksovka Dark Phoenix (3,6 mil.) A nakonec nový Shaft (3,5 mil). A co se týče Avengers: Endgame, snímku na Avatara stále chybí ještě 38 milionů dolarů. S opětovným nasazením do kin s přidanými scénami by to však na titul nejvýdělečnějšího filmu všech dob mělo stačit.

 

 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v pravidelných týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomto odkazu).

 

*Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde jen o tržby z USA

 

Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. N Toy Story 4 $118,000,000 N $238,000,000 1.
2. N Child's Play $14,055,540 N $14,055,540* 1.
3. 3.  Aladdin $12,200,000 -29.5% $810,110,128 5.
4. 1.  Men in Black: International $10,750,000 -64.2% $182,089,654 2.
5. 2. The Secret Life of Pets 2

$10,290,000

-57.8%

$194,683,535

3.
6. 4.   Rocketman $5,650,000

-40.0%

$153,428,389 4.
7. 8. John Wick: Chapter 3 - Parabellum $4,075,000 -36.3% $289,167,424 6.
8. 7.  Godzilla: King of the Monsters $3,700,000 -57.9% $349,945,637 4.
9. 5. Dark Phoenix $3,600,000 -61.5% $232,959,311 3.
10.  6. Shaft $3,555,000 -60.1% $15,941,394* 2.
Ohodnoť článek
4
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.