Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Středa 13. 11. 2019 svátek má Tibor

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
0
Oskar Almássy
21. červenec 2019, 19:28

Lví král hravě překonal hranici 500 milionů a suverénně si jde pro miliardu

Disney dominuje!

Oskar Almássy
21. červenec 2019, 19:28
Lví král hravě překonal hranici 500 milionů a suverénně si jde pro miliardu
Zdroj: Sony Pictures/Marvel Studios
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Na prvním místě máme tentokrát podle očekávání remake Lvího krále (naši recenzi najdeš zde). Nové verzi klasické pohádky od studia Disney se navzdory smíšeným reakcím podařilo na domácí půdě ukořistit krásných 185 milionů dolarů.

 

 

A přestože to na historicky nejlepší červencový opening (který drží The Dark Knight s výdělkem 200,9 milionu) nestačilo, jde o druhý nejlepší domácí debut tohoto roku (prvenství má Endgame s částkou 357 milionů). Zbytek světa pak přihodil dalších 346 mega (jen Čína se postarala o 98 milionů) a celosvětově se tak Lví král momentálně drží na hranici 531 milionů dolarů.

 

Zároveň je velmi pravděpodobné, že Lví král překoná miliardu dolarů. Příběh Simby je prostě klasika, která ve světě stále rezonuje, takže se lidé do kin bezpochyby pohrnou. Kam to až snímek nakonec dotáhne, ukáží až nejblížší týdny. Pouze druhou příčku má týden komiksovka Spider-Man: Far From Home, která si v Americe připsala dalších 21 milionů.

 

 

Po třetím týdnu v kinech má tak Spidey na kontě již přes 970 milionů dolarů celosvětově a výrazně překonává tržby Homecoming (880 mil.). Vytoužená miliarda je již za rohem a tím pádem všechny tři letošní snímky ze světa MCU (Captain Marvel, Avengers: Endgame a Spider-Man: Far From Home) překonají hranici minimálně jedné miliardy, což je mimořádný úspěch. Na příčce s pořadovým číslem tři je opět Disney, a to konkrétně animák Toy Story 4.

 

Tomu se podařilo na domácí půdě přihodit do kasičky dalšího 14,6 milionu a celosvětově má momentálně více než 859 mega. Navíc při poměrně nízkých propadech ve výši 30 % je tu stále šance, že by si Woody, Buzz a zbytek bandy mohli nakonec sáhnout i na tu miliardu. Zda se tak ale stane a zda čtyřka dokáže překonat úspěšný třetí díl (1,066 miliardy dolarů), na to si ještě budeme muset počkat.

 

 

Čtvrté místo obsadila novinka Crawl. Tento povedený mix hororu, katastrofického snímku a survival thrilleru dokázal z amerických kin vydolovat 6 milionů dolarů, přičemž celosvětově se drží na 33,7 milionu. Při pohledu na rozpočet (13,5 mega bez nákladů na reklamu) však těžko říci, jestli se snímku podaří udržet v zelených číslech.

 

No a co se týče 5. místa, to si znovu podrželo hudební romantické drama Yesterday, za kterým stojí režisér Danny Boyle (Trainspotting) a scenárista Richard Curtis (Láska nebeská). Chválený projekt si při slaboučkých propadech ve výši 24 % připsal 5,1 milionu dolarů na domácí půdě a celosvětově už nemá daleko od rovné stovky. A to na poměrně nenápadný film vůbec není špatné.

 

Zbytek první desítky pak uzavírá Stuber (4 miliony), Aladdin (3,8 mil.), Annabelle Comes Home (2,6 mil.), Midsommar (1,6 mil.) a The Secret Life of Pets 2 (1,5 mil.). A pokud ti to náhodou uniklo, komiksovka Avengers: Endgame oficiálně překonala Avatara a stala se nejvýdělečnější filmem historie.

 

 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států. Pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomto odkazu).

 

* Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde jen o tržby z USA

 

Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. N The Lion King $185,000,000 N $531,000,000 1.
2. 1. Spider-Man: Far From Home $21,000,000 -53.7% $970,759,412 3.
3. 2. Toy Story 4 $14,600,000 -30.3% $859,433,349 5.
4. 3. Crawl $6,000,000 -50.0% $33,734,810 2.
5. 5. Yesterday

$5,100,000

-24.0%

$98,196,465

4.
6. 4. Stuber $4,000,000

-51.4%

$18,912,222 2.
7. 6. Aladdin $3,800,000 -38.4% $988,840,714 9.
8. 7.  Annabelle Comes Home $2,660,000 -52.7% $196,182,201 4.
9. 8. Midsommar $1,599,155 -56.4% $22,482,183* 3.
10.  9. The Secret Life of Pets 2 $1,530,000 -52.3% $318,551,165 7.
Zdroj: boxofficemojo.comNáhledový obrázek: Disney
Ohodnoť článek
3
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.