Pokud jsi milovníkem Whoppera, pravděpodobně se ti na novou reklamu od Burger Kingu nebude dívat nejlépe.
Známý americký řetězec rychlého občerstvení Burger King přichází s novou, poměrně kontroverzní reklamou. V ní totiž ukazuje svoji vlajkovou loď – burger Whopper, ovšem v úplně jiném hávu, než jak jej známe. Ve spolupráci s agenturami David Miami, Ingo a Publicis totiž představili časosběrné video, které zachycuje proces plesnivění hamburgeru.
Jak informuje CNN, cílem nového spotu je poukázat na to, že jejich sendviče neobsahují umělé konzervanty. Na videu je zobrazeno, jak burger v průběhu 34 dnů postupně obrůstá plísní a zeleno-bílým myceliem. Na konci reklamy je uveden slogan: „Krása bez přidaných konzervantů“.
„Věříme, že skutečné jídlo chutná lépe. Proto se snažíme z výroby odstranit všechny konzervanty,“ tvrdí globální CMO Fernando Machado. Fast food má v plánu postupně odstranit konzervační látky z hamburgerů z jejich nabídky ve více než 400 amerických restauracích do konce roku 2020.