Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
9. července 2020 v 17:19
Čas čtení 0:36
Martin Mičuda

Souboj modelů 911 Turbo S a Taycan Turbo S dokázal, že benzínovým sporťákům zdaleka neodzvonilo

Souboj modelů 911 Turbo S a Taycan Turbo S dokázal, že benzínovým sporťákům zdaleka neodzvonilo
Zdroj: <a rel="nofollow noopener" target="_blank" href="https://www.youtube.com/channel/UCUhFaUpnq31m6TNX2VKVSVA" onclick="gaTrack('article', 'bottom', 'source');">youtube.com</a>
TECH
Uložit Uložené

Porovnání dvou výkonných modelů přineslo zajímavé výsledky.

Za poslední roky jsme byli svědky několika elektrických automobilů, které jasně dokazují, že výhody elektromotorů jsou nesporné. Narážíme na okamžitou reakci na plynový pedál, za kterou může okamžitě dostupný točivý moment. Ať už jde o nejvýkonnější Tesly, brutální Rimac zda nový Taycan, množství videí ukazuje, že v akceleraci hledají přemožitele jen těžko.

Doporučeno
Rosaldo: Nikdy mi nešlo o to, abych byl celebrita. Stačilo mi, že můžu trávit čas s Rytmusem (Rozhovor) Rosaldo: Nikdy mi nešlo o to, abych byl celebrita. Stačilo mi, že můžu trávit čas s Rytmusem (Rozhovor) 5. července 2020 v 11:55

Důkazem toho je i několik velmi zajímavých porovnávání z dílny britského magazínu Carwow. Nyní nám ale Mat Watson ukázal, že konvenčním sporťákům ještě zdaleka neodzvonilo. Jejich nejnovější video totiž přináší velmi zajímavý bratrovražedný souboj dvou vrcholných modelů Posche – Taycan Turbo S a 911 Turbo S.

Srdcem modelu 911 Turbo S je plochý, 3,8litrový šestiválec s výkonem 478 kW / 650 koní a 800 Nm. Elektrický pohon zastupuje Taycan Turbo S s dvojicí elektromotorů a výkonem až 560 kW / 761 koní. Papírový údaj o akceleraci je přitom identický – 2,7 sekundy. Jak to tedy dopadlo? Odpověď najdeš ve videu níže.

 

Domů
Sdílet
Diskuse