Na délce vývoje se odrazilo i detailní zpracování interiéru lodi, kterým se chtěl autor přiblížit co nejvíce k realitě.
Fanouškům české klasiky Mafia: The City of Lost Heaven se díky amatérskému vývojáři opět rozbušilo srdce. Prožít nostalgické chvilky s Tomem, Pauliem a se Salierim nyní mohou na legendární lodi Titanic, kterou do starého enginu hry vymodeloval Robin Bongraarts se svými kolegy.
Vývoj mu přitom trval mnohem déle, než předpokládal. Detailní vytvoření honosného interiéru lodi tak, aby se co nejvíce přiblížil k realitě, mu zabralo neuvěřitelných 15 let.
Jako Robin Bongraarts vysvětlil v rozhovoru pro portál Eurogamer, když na projektu začal pracovat v roce 2006, jeho vizí bylo dokončit ho do tří měsíců. „Protože jsem neměl ponětí o vývoji herních módů ani o tom, jak složitá a velká loď byl Titanic ve skutečnosti, myslel jsem si, že to bude hotové v mžiku.“