Rodina elektrických modelů Ioniq se brzy rozroste o dalšího člena.
Zatímco Kia si pro autosalon v Los Angeles připravila koncept EV6, koncernový sourozenec Hyundai na veletrhu vystavuje svou představu budoucího velkého SUV, které má de facto stejnou techniku.
Studii označuje automobilka prostým názvem Seven. Není přitom tajemstvím, že v sériové podobě přijde na trh jako Ioniq 7, čímž se nová elektrická modelová řada rozroste o dalšího člena. Kdy se tak přesně stane, Hyundai zatím oficiálně neohlásil, ale právě Seven má posloužit zejména jako vizuální předloha příštího elektromobilu.
Stejně jako EV9, i Seven využívá modulární platformu E-GMP určenou pro elektromobily, v tomto případě je však samotný rozvor až na úrovni 3200 milimetrů. Samozřejmě, akumulátor je umístěn v podlaze, ale v tomto momentě ještě není zřejmé, s jakou kapacitou pracuje.
Hyundai uvádí jen to, že předpokládaný dojezd bude na úrovni 483 kilometrů a palubní nabíječka zvládne až 350 kW nabíjení. Díky němu tak postačí 20 minut na nabití 80 % kapacity baterie.

Poznávacím znakem elektromobilu jsou podle vzoru Ioniqu 5 světlomety s parametrickými pixely, které připomínají síť. Samotná karoserie působí velmi uhlazeným, čistým a minimalistickým dojmem s nezaměnitelným světelným podpisem na obou koncích.
Zajímavostí je skutečnost, že disky disponují aktivními klapkami, které upravují nejen míru proudění vzduchu k brzdám, ale zároveň se snaží snižovat aerodynamický odpor vzduchu v závislosti na situaci.
Ve futuristicky laděném kokpitu vyrobeném z výhradně recyklovaných materiálů budeš volant hledat marně – místo něj je přímo v sedadle řidiče integrován jakýsi joystick na řízení, který je možné zasunout do opěrky. Vnitřek vsadil na otočná křesla a specialitkou je doslova gauč v zadní části interiéru.
Hyundai se touto cestou snaží v kokpitu navodit co nejpříjemnější atmosféru a zároveň poukazuje na to, že díky automatizovaným asistentům nebude muset řidič v budoucnu sledovat silnici, ale užívat si ji se spolucestujícími.
Třešničkou na dortu je nejen obrovská panoramatická střecha, ve které je integrovaný displej promítající různé obsahy či barevná témata, ale také speciální ventilace se schopností rozdělit proudící vzduch mezi přední a zadní cestující. Hyundai tak očividně reaguje na aktuální pandemickou situaci a snaží se zamezit šíření nebezpečné nákazy i takovým stylem.