Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Refresher Česko
Otevřít v aplikaci Refresher
Stáhnout
X
7. října 2022 17:07
Čas čtení 4:36
Anastázie Ungerová

Pojď vymýšlet obsah pro naše sociální sítě! REFRESHER hledá Idea Makera!

REFRESHER
Uložit Uložené

Máš hodně nápadů a jsi kreativní? Pojď nám pomoct s tvorbou klientského obsahu na naše sociální sítě.

Kdo jsme?

Jsme REFRESHER, hlas moderní generace. Dokážeme článkem nastartovat kariéru umělce nebo utlumit divný trend. Kromě vtipných a jednoduchých článků tvoříme i hodnotné a naučné texty, představujeme lokální hudebníky, podnikatele a jiné šikovné lidi, píšeme recenze, natáčíme reportáže a různá videa.

Tvoříme vlastní redakční obsah, ale vytváříme kreativní řešení i pro naše klienty a partnery. Toto vše děláme nejen formou článků, ale i prostřednictvím sociálních sítí: Facebooku, Instagramu, TikToku, ale také Twitteru a YouTube. Všechny tyto komunikační kanály tvoří jeden ekosystém, který se navzájem propojuje, a tím vytváříme pro naše publikum komplexní zážitek.

Koho hledáme a proč?
Do týmu hledáme kreativního člověka, který rozumí sociálním sítím nejen na uživatelské úrovni, ale rozumí také kreativním strategickým aspektům a umí rozpoznat trendy, ještě dokud jsou fresh! Hledáme Idea Makera, který bude přispívat kreativními nápady, brainstormingem a vylepšovat naše výstupy.

Co budeš dělat?

  • Na základě briefu od obchoďáků budeš společně (ale občas i samostatně) vymýšlet kreativy na zpracování výstupů. Ty následně půjdou na check klientovi s případným feedbackem. Zapracovat feedback bude následně také tvoje práce. 
  • Věnujeme se nativní reklamě, takže tvoje kreativy musí svou ideou a formou na Refresher pasovat.
  • Jsme dynamická firma s rychlým pracovním prostředím, takže rukama ti projde za krátké časové období hodně kampaní. Nebudeš mít čas nad nimi dlouho přemýšlet. Pokud se budou plánovat dlouhodobější spolupráce, tak na návrh kreativ budeš mít větší prostor.
  • Budeš se aktivně zúčastňovat brainstormingů, přispívat kreativními nápady a vylepšovat naše výstupy. 
  • Co se týká idejí, tak budeš spolupracovat s naší copywriterkou i na případových studiích. Budeš přicházet s nápady, které budeš čerpat z množství kampaní, jež u nás proběhly a chceme se jimi pochlubit. Psát a zpracovávat je už následně bude copywriterka. Toto může být například výsledek.
  • Budeš sledovat nejnovější trendy a společně s týmem výstupy analyzovat a vyhodnocovat, co fungovalo, co ne a proč.
  • Budeš součástí týmu, který se stará o digitální kampaně pro naše klienty a partnery. Nebudeš na to sám, budeš úzce spolupracovat s Content Creatorem, s kolegou, který bude mít podporu grafika, videoprodukce, Creative Directora, Head of Content Strategy a ostatních kolegů.

S kým budeš pracovat?

Spolupracovat budeš zejména s Head of Content Strategy na strategiích, s tvým parťákem Content Creatorem na vytváření výstupů, s grafikem na custom instagramových postech a soutěžích, s obchodním oddělením při navrhování kampaní a s oddělením Traffic managementu na media planningu. Někdy budeš spolupracovat i s moderátory, kameramanem nebo fotografem. 

Jaké jsou důležité charakteristiky na této pozici?

  • Kreativita. Hlavně na úrovni nápadů a idejí, ale výjimečně i v realizaci samotných projektů.
  • Leadership. Umíš ostatním rozdat úkoly a kontrolovat je v procesu.
  • Komunikativnost. Dobrá komunikace je základ, který od tebe očekáváme. Také se nebojíš konstruktivně kritizovat a konfrontovat druhé.
  • Upřímnost. Když nastane problém, nebojíš se ho přiznat a rovnou navrhnout řešení. 
  • Flexibilita. Každý den je jiný a tvoje práce bude velmi dynamická. V jeden den tě pošleme na akci do centra Prahy, druhý den ke klientovi natočit reels na Instagram a třetí den můžeš tvořit na naše sociální sítě. 
  • Proaktivita. V týmu potřebujeme lidi, kterým opravdu záleží na produktu a našem růstu. Jedním okem děláš klientské zadání, druhým sleduješ konkurenci. 
  • Samostatnost. Na začátku tě vše naučíme, některé věci budeme dělat částečně nebo v rámci týmu, ale většinu věcí musíš po 2 až 3 měsících zvládnout samostatně. 
  • Time Management. Meetingy začínáme v době plánované v kalendáři. Tvá práce velmi úzce souvisí s dalšími činnostmi na jiných odděleních, a proto se snažíme být co nejpřesnější. Navíc na výsledky tvé práce nečeká pouze tým, ale i naši klienti a partneři. Pokud ale přece jen nestíháš (ani my nežijeme v ideálním světě), dáš vědět předem. 
  • Gramatika. Budeš hodně pracovat s psaným textem, takže dobrá gramatika se ti bude hodit. 
  • Vytrvalost a odolnost. Úkoly se hrnou a všichni čekají na výstupy. Umíš si zachovat chladnou hlavu.
  • Všechny tyto vlastnosti budeš opravdu potřebovat.


Požadované schopnosti a zkušenosti:

  • Máš přehled a orientuješ se v různých formátech na různých platformách a sociálních sítích (Instagram, TikTok, Facebook, ...).
  • Pracovní zkušenost alespoň 2 roky na pozicích jako Social Media Executive/Specialist/Manager nebo na jiné kreativní pozici. 
  • Pokud pracuješ jako Social Media Executive/Specialist/Manager/produkční či na jiné kreativní pozici jako copywriter nebo idea maker, tato práce je pro tebe ideálním krokem vpřed. 
  • Když ti vypadne Content Creator, tak nemáš problém zastoupit jeho místo a výstup si vytvořit sám. 
  • Základní teorie o performanci marketingu, chování zákazníků, rozhodovacím procesu zákazníka a schopnost propojit to s realitou se ti budou hodit!
  • Zkušenosti s vedením lidí nebo projektů jsou výhodou. 
  • Pokud víš, co je nativní reklama, nebo máš zkušenosti s tvorbou digitálních kampaní, bude to pro tebe později výhodou.

Co ti nabízíme?

Svobodu a důvěru. Ne automaticky a ne hned, ale pokud se staneš součástí našeho týmu a budeš se rychle učit věci, které nám fungují, rychleji dostaneš prostor pracovat na svých nápadech. Co dále:

  • Práci na zajímavých zadáních lokálních i globálních značek.
  • Flexibilní pracovní prostředí (office, homeoffice).
  • Spoustu komunikace online a využívání různých inovativních nástrojů.
  • Kolegy, které práce také baví. 
  • Prostor na růst, vyjádření názoru a vliv na směřování projektů a samotné firmy.
  • Různé benefity pro zaměstnance, jako například Multisport kartu, vstupy na festivaly, lístky do kina, slevy na oblečení, teambuildingy.


Na jaký úvazek tě potřebujeme?
Full time nebo part time by za nás byl ideální. 

 
Místo práce
Praha


Plat
Tvá odměna se bude pohybovat od 37 500 CZK


Odměna se bude odvíjet od tvých zkušeností a schopností se co nejrychleji začlenit do teamu, naučit se, jak věci fungují, a dělat je včas a kvalitně. 

Odkdy tě potřebujeme?

Co nejdříve, dle dohody. 

Zaujala tě tato nabídka a chtěl/a bys u nás pracovat?


1. BIO: Řekni nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil/a. Co jsi vystudoval/a a co tě baví. Co děláš, když nepracuješ. Co jsou tvé silné stránky a co nám můžeš přinést. Klidně se rozepiš nebo jen uveď klíčová slova. 

2. ŽIVOTOPIS: Přilož seznam předchozích prací, životopis ve strukturované podobě.

3. PORTFOLIO: Pokud máš, tak přilož i portfolio. 

4. PROČ TY A PROČ U NÁS: Napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru.

5. NÁSTUP: Kdy bys mohl/a nastoupit?

6. ZADÁNÍ: Vypracuj nám prosím níže popsané zadání a zašli ho společně se vším. 

  • ZADANÍ 

Úloha – Ideamaking

Navrhni, jaké výstupy v rámci nativní reklamy bychom mohli nabídnout klientovi Air Bank pro jeho produkt appky.

– Víc o produktu tu: https://www.airbank.cz/produkty/mobilni-aplikace/
– Zamysli se nad články, výstupy na sociální sítě (IG posty, IG reels, IG stories, tiktoky) a videi. Jestli tě napadne i něco jiného, tak klidně do toho!
– Stačí nám základní návrh kreativy (např. nadpis, hlavní obsahová myšlenka výstupů).
– Na co při nativních výstupech dávat pozor? Hlavně na to, aby si čtenář a divák
mysleli, že jde o výstup Refresheru. Je to nativní reklama, takže v ní musí být
odkomunikované i poselství klienta.
– Výsledkem bude tvůj tok myšlenek, ve kterém bychom se měli zorientovat.


7. OTÁZKY: Pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.

Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na [email protected] s předmětem #IDEAMAKER. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.


Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání.

Domů
Sdílet
Diskuse