Největší sociální síť světa plánuje rozběhnout nový „zlatý důl“.
Populární komunikační platforma, která má v současnosti více než 800 milionů uživatelů měsíčně, plánuje v blízké budoucnosti zavést nový způsob reklamy, kde by privilegované společnosti mohly nabízet své služby nebo výrobky. Nepůjde však o zobrazování klasického reklamního banneru, ale posílání přímých zpráv vybraným uživatelům. Tím jsuo myšlení takoví, na kterých má být nabídka cílena. Podmínkou je to, aby ten, kdo takovouto zprávu v aplikaci Messenger dostane, u někdy fanpage odesílatele osobně kontaktoval prostřednictvím zpráv. Pokud se tedy někdo někdy něco zeptal například zákaznické podpory specifického e-shopu, může podobné překvapení celkem reálně očekávat. Facebook přitom pro The Verge možné změny nepopřel, bližší detaily ale neodhalil. Navíc potvrdil i potřebu mít povolení otravovat reklamou, protože by v opačném přípdě mohl negativně ovlivnit uživatelské údaje.