I historie možná měla svůj Instagram.
Kdyby ses zeptal svých prarodičů a pravděpodobně i rodičů, aby ti vysvětlili, co je to Instagram, většina z nich by to zřejmě nedokázala. Vyrůstali v době, kdy moderní technologie ještě nepokročily natolik, aby si mohli neustále fotit své jídlo a pak ho věšet na svůj profil, což si v nové humorné reklamě vzala na paškál švédská firma IKEA. Nejdříve se dostáváme k večernímu stolu jedné rodiny, ale ještě předtím, než může holčička začít jíst, ji otec přeruší a malíř rychle namaluje obraz toho, jak vypadá jejich stůl plný dobrot. Aby toho nebylo málo, sluhové pak s obrazem oběhnou místní komunitu a sousedů a až když obraz schválí oni, vrátí se zpět k večeři a dají otci palec nahoru, čili v dnešní řeči jeden lajk. Rodina se pak spokojeně pouští do jídla a IKEA celou reklamu zakončuje slovy, že jde pouze o pokrm, ne o soutěž, takže raději při něm relaxujme a vykašleme se na jeho sdílení se světem, s čímž nelze nesouhlasit.