Dá se z nich leccos odvodit.
Služba Spotify spojuje miliony uživatelů a díky skladbám či playlistům jim umožňuje najít přesně to, po čem jejich srdce v konkrétní chvíli touží. Nedávno se její zaměstnanci podívali na údaje o uživatelích a jejich preferencích a narazili na několik vtipných a bizarních momentů, které se nakonec rozhodli přeměnit na billboardy po Spojených státech amerických, Spojeném království či Německu. Odkazují na ty nejzvláštnější hudební chutě, ale nezůstávají ani taková rozhodnutí, když si člověk na Valentýna několikrát za sebou pouští depresivní skladby o tom, jak navždy zůstane sám. Spotify zažilo úspěšný rok 2016 a novému roku 2017 odkazuje, aby nynější úroveň ještě o něco zdvihli.
Milá osobo z Los Angeles, která jsi poslouchala playlist „Forever Alone“ (Navždy sám) celé čtyři hodiny na Valentýna. Jsi v pohodě?
Milá osobo z Theater District (čtvrť v New Yorku), která jsi letos přehrála soundtrack hry Hamilton 5376krát. Můžeš nám sehnat lístky?
Milá osobo, která jsi na Valentýna poslouchala 42krát skladbu „Sorry“ (Promiň). Co jsi udělala?
Pro osobu ze čtvrti NoLIta, která začala vánoční hudbu poslouchat už v červnu.
Pro těch 1235 chlapů, kteří si zamilovali playlist "Girls' Night" (Dámská jízda).
Milých 3749 lidí, kteří si vyslechli skladbu „It's the End of the World As We Know It“ (To je konec světa tak, jak ho známe) během referenda o Brexitu.
Největší hvězdy roku 2016 se jmény napsanými výhradně Caps Lockem.
ZAYN, DNCE, D.R.A.M., ZHU, Mail od tvé matky: VYPUKLA LISTÉRIE (infekční onemocnění)