Dle korejského vývojáře by se měli lidé vlastnící iPhone konečně posunout.
Uživatelé iPhonů se prý posunou teprve tehdy, když se rozhodnou přestoupit na loď jménem Samsung. Tedy alespoň takto to vidí korejský gigant v reklamě s názvem Moving On. Samsung je znám svými uštěpačnými reklamami, které jsou z drtivé většiny určeny právě kalifornskému jablíčku. Možná si ještě vzpomínáš na půl roku starou s názvem Growing Up, kde si brali na mušku největší nedostatky iPhonů v jejich desetileté historii.
V krátkém spotu porovnává výkon a plynulost systému své současné vlajkové lodi Galaxy S9 se skoro čtyřletým iPhonem 6. Mnozí pobouřeni uživatelé Apple jen nevěřícně vrtí hlavou a nechápou, jak to může Samsung myslet vážně.
V hlavní roli je žena cestující letadlem se svým šestkovým iPhonem, který má na první pohled značné problémy se systémovou odezvou. V dalších scénách spotu můžeme vidět hlavní protagonistku v různých situacích, ve kterých by se jí dařilo určitě lépe, kdyby její telefon reagoval rychle. V závěru jí prodavač v Apple Store doporučuje vyměnit baterii nebo aktualizovat systém.
Samsung tímto „aktualizováním systému“ odkazuje na výměnu smartphonu za Galaxy S9.