Nekonečná konkurence mezi dvěma řetězci pokračuje.
Možná jsi zachytil, že McDonald's před pár týdny přišel o ochrannou známku slovního spojení Big Mac. Rozhodnutí Úřadu Evropské unie pro duševní vlastnictví znělo jasně, McDonald's za posledních 5 let do roku 2017, kdy byla podána na úřad podána stížnost ze strany irského řetězce rychlého občerstvení, jasně neprokázal své využívání této ochranné značky, a tak mu ji úřad odebral.
V praxi to znamená, že od té doby si leckdo v rámci Evropské unie může do svého menu zařadit produkt pod názvem Big Mac a McDonald's nemá žádné právo na to, aby žádal jakékoli odškodné nebo si stěžoval.
Ve Stockholmu proto vznikl skvělý nápad, jak opět rozvířit vlny nekonečného konkurenčního boje Burger Kingu proti McDonald's. Burger King vymyslel s pomocí reklamní agentury Ingo zcela nové menu nazvané „The Not Big Macs“.
Díky ztrátě ochranné známky řetězci nic nehrozilo, a tak zákazníky vítal s vtipnými výrobky jako „The Like a Big Mac, But Actually Big“, „The Kind of Like a Big Mac, But Juicier and Tastier“, „The Burger Big Mac Wished It Was“, „The Anything But a Big Mac“ a „The Big Mac-ish But Flame Grilled of Course“.
Šikovnou kampaní chtěl Burger King upozornit na to, že jeho hamburgery jsou smažené na otevřeném ohni, jsou šťavnatější, chutnější a oproti Big Macu i mnohem větší. Za vše hovoří burger, který originálnímu Big Macu vzkazuje, že tak dobrý nikdy nebude.