Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pátek 10. 7. 2020 svátek má Libuše, Amálie

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
2
Dominik Vetrák
31. březen 2019, 20:53
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Horor Us je hit, Dumbo otevřel za víc než 100 milionů dolarů a Jak vycvičit draka 3 má půl miliardy

Poslední březnový víkend se nesl ve znamení novinek a velkých tržeb.

Dominik Vetrák
31. březen 2019, 20:53
Horor Us je hit, Dumbo otevřel za víc než 100 milionů dolarů a Jak vycvičit draka 3 má půl miliardy
Zdroj: Disney
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Tržby ovládl v USA a Kanadě Dumbo. Novinka v kinech od Tima Burtona a Disney se moc neukázala jak u kritiků (naše recenze je hotová a přečíst si ji budeš moci už zítra), ani u kas kin. Dumbo si v USA přišel pro slabších 45 milionů, zatímco zbytek světa přihodil 71 milionů dolarů. Celkově je tak řeč o tržbách 116 milionů dolarů.

 

 

To dělá z Dumba 10. film režiséra Tima Burtona, který v tržbách překonal hranici 100 milionů dolarů. Něco podobného se podařilo pouze čtyř režisérům. Jde o jména jako Spielberg, Eastwood, Zemeckis, Howard, přičemž Scorsese a Scott mají takových filmů 9, ale můžeme si být jisti, že jejich další počiny v kinech více než 100 milionů vydělají.

 

Cameron má málo filmů a Nolan s Tarantinem mají na kontě shodně po 9 filmech (počítáme i Quentinovu letošní novinku, přičemž nepočítáme Nolanovo Following, neboť v kinech moc nebylo).

 

Dumbo Disneymu nepochybně vydělá, ale nepůjde o žádný trhák. Naneštěstí neznáme jak produkční, tak reklamní náklady. V každém případě je jisté, že se v kinosálech bude hrát ještě dlouho a neprodělá.

 

Na druhé příčce je Us, které během 2. víkendu vydělalo jen o 12 milionů méně než novinka Dumbo. V USA má po více než 10 dnech promítání na kontě 128 milionů, přičemž ze zbytku světa přišlo dalších 46 milionů. Celkově má Peeleho horor na kontě 174 milionů dolarů, a to už po 2 promítacích víkendech.

 

 

Celkově se nepochybně přehoupne přes hranici 300 milionů. V USA padne magická hranice 200 milionů dolarů. Celkové tržby si odhadnout netroufám. Us to ze srdce přejeme. Jde o vynikající horor s množstvím úžasných momentů, skvělou atmosférou, herci a množstvím interpretací. Určitě stojí za zhlédnutí, přičemž se také náramně pobavíš.

 

Na třetí příčce je Captain Marvel, která si prostě řekla, že naštve mé předpovědi a nadále odmítá překročit hranici miliardy dolarů z kin. Celosvětově má na kontě 990 milionů dolarů a co chvíli ti tedy zprávu o miliardě doručíme zvlášť. Po Black Panther tak jde o další miliardovou „origin“ sólovku. Neuvěřitelné, Feige je prostě Bůh.

 

 

Zbytek tabulky tvoří stálice posledních týdnů, přičemž Jak vycvičit draka 3 konečně přesáhlo hranici 500 milionů dolarů. Víceméně je však už jisté, že tržby dvojky nepadnou. Jsme opravdu zvědaví, s čím režisér Dean DeBlois přijde nejblíže. Na desátém místě máme ještě The Beach Bum s McConaugheym, Snoop Doggem či Zacem Efronem a Islou Fisher. R rating komedie konečně dorazila do širšího promítacího plánu a v USA vydělala první dva miliony.

 

Zajímat tě ještě bude, že Alita překročila hranici 400 milionů dolarů a je docela možné, že na sebe v konečném důsledku vydělá. Zda uvidíme pokračování, je však ve hvězdách. Alita je již majetkem Disney a my si netroufáme říct, co s touto značkou myšák plánuje.

 

 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny, (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států. Pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomto odkazu).

 

* Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde jen o tržby z USA

 
Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. N Dumbo $45,000,000 N $116,000,000 1.
2. 1. Us $33,605,000 -52.7% $174,520,440 2.
3. 2. Captain Marvel $20,500,000 -40.2% $990,605,815 4.
4. 4. Five Feet Apart $6,250,000 -26.9% $50,675,601 3.
5. Unplanned

$6,110,000

N

$6,110,000*

1.
6. 3.  Wonder Park $4,940,000

-43.6%

$52,281,787 3.
7. 5. How To Train Your Dragon 3 $4,232,000 -35.1% $501,866,010 6.
8. 39. Hotel Mumbai $3,163,660 +3,492.4% $3,279,139* 2.
9. 6. Tyler Perry Madea Family Funeral $2,700,000 -38.7% $71,152,785* 5.
10.  N The Beach Bum $1,800,000 N $1,800,000* 1.
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Tagy: Dumbo
Ohodnoť článek
2
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.