Marketingová kampaň nových Avengers boduje naplno.
Včera v kinech odstartovala premiéra Avengers: Endgame, což způsobilo, že byly skoro sály po celém světě vyprodány. Marvel si připravil fenomenální marketingovou kampaň, která zasáhla vše od Fortnite až po Google.
Pokud jsi v posledních dnech vyhledával v Googlu slovo Thanos, možná ti padla do oka rukavice s Kameny nekonečna na pravé straně obrazovky. Nebyla tam přitom umístěna náhodou. Když jsi zvědavý natolik, že na rukavici klikneš, po chvíli vyhledávač zareaguje tak, jak to udělal Thanos ve filmu Infinity War.

Rukavice naráz luskne prsty a z tvé obrazovky začne mizet polovina výsledků vyhledávání, protože i na Googlu musí být vše v dokonalé rovnováze, jinak svět nemůže fungovat.
Vtipnou novinku můžeš jednoduše otestovat sám, jen do vyhledávače napiš Thanos a následuj předchozí kroky. Nediv se však, když před tebou zůstane téměř prázdná obrazovka. A pokud jsi ještě nestihl zajít do kina na Endgame, o víkendu to určitě naprav.
