Ed Razek už loni pobouřil lidi svými vyjádřeními.
Victoria's Secret nezažívá nejlepší období. Loňská módní přehlídka zaznamenala historicky nejmenší počet diváků u televizních obrazovek, značka zavírala své provozovny a nejlépe na tom nebyly ani tržby, upozornil The Guardian.
Před koncem roku 2018 stihl tehdejší šéf marketingu společnosti Ed Razek v rozhovoru pro Vogue pobouřit veřejnost, když prohlásil, že transgender modelky nemají na přehlídce Victoria's Secret co dělat.
Velmi podobně okomentoval i případnou přítomnost plus-size modelek na slavném molu, prý se na takové ženy nechce nikdo dívat. Svá slova pak v omluvě označil za necitlivá.
⚠Business Insider has reported that Ed Razek, the chief marketing officer of Victoria's Secret parent company L brands and the mastermind behind the Victoria's Secret Fashion Show, has resigned. Razek has reportedly been planning to retire since August (1/4) pic.twitter.com/0vsRivxiyT
— Victoria's Secret (@vsactu) 6. srpna 2019
Když brazilská modelka Valentina Sampaio před pár dny oznámila, že dostala příležitost spolupracovat se značkou Pink pod hlavičkou Victoria's Secret, Razek podal výpověď. Veřejnost o tom informoval šéf mateřské společnosti L Brands Leslie Wexner, ale odchod muže číslo jeden na marketingovém oddělení už nikdo okomentovat nechtěl.
V roce 2019 se přitom nebude konat ani tradiční módní přehlídka Victoria's Secret. Značka chce její koncept údajně promyslet a reformovat, aby událost nebyla hypersexualizovaná a plná výlučně štíhlých modelek.