Německý úpravce představuje své kontroverzní novinky.
Mansory si již tradičně v čase ženevského autosalonu připravuje plejádu hned několika svých upravených kousků. Jinak tomu není ani letos. Vzhledem k aktuálnímu dění sice došlo jen k online prezentaci, renomovaný úpravce ale nenechal nic náhodě a předvedl hned několik skutečně extrémních výtvorů.
My dáváme přednost třem z nich, které si rozhodně zaslouží pozornost, i když si nejsme zcela jisti, zda to už německý tuner tak trochu nepřehání. Prvním modelem je počin nesoucí název Mansory Venatus. Jde o pečlivě upravené Lamborghini Urus, které „zdobí“ masivní a zároveň velmi agresivní bodykit.

Super-SUV již v sériovém stavu vypadá poměrně dost odvážné, Mansory ale zašlo ještě dál – nové jsou nárazníky, blatníky, práhy, disky, zadní difuzor a dokonce vzadu přibylo i poměrně rozměrné křídlo. Exteriér se nese v trojbarevné konfiguraci (černá, modrá a zelené detaily), které následně odpovídá i interiér. V něm převládá především modrá kůže, díky čemuž kokpit nepůsobí právě nejdecentnějším dojmem.
O technických parametrech se v tomto případě nehovoří, protože úpravce se zaměřil především na optickou stránku. Druhým jmenovaným modelem je Audi RS6 Avant, při kterém lze také pozorovat opravdu extrémní zevnějšek. Karbonové nárazníky a ostatní ostře tvarované doplňky z karbonových vláken totiž ikonický kombík v nové generaci patřičně přiostřily. Výjimkou nejsou ani 22" disky.

Interiér RS6 už na rozdíl od Lamba tak nekřičí do světa, všude kam ale oko dohlédne se nachází čalounění kůží či Alcantara. V tomto případě je třeba zmínit i technické vylepšení – původně čtyřlitrová V8 o 600 koních po úpravách disponuje výkonem až 730 koní, díky čemuž dokáže pekelné kombi akcelerovat na stovku jen za 3,6 sekundy.
Třešničkou na dortu je nakonec kompletně předělaný Mercedes-AMG G 63, kterému Mansory říká Star Trooper Pickup. Jeho podstatou je ultimativní dvoudveřový pick-up pro dvě osoby a případný náklad na nové korbě. Z ikonické krabice tak tuner odstranil druhou řadu dveří i zadní část karoserie, kterou vyměnil za jakousi praktickou nástavbu.
Maskované G s více novými řešeními a doplňky přitom dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h jen za 2,5 sekundy, protože čtyřlitrový osmiválec po úpravách dostal až 850 koní. Vyrobených bude 7 exemplářů, cenové relace ale zatím neznáme.