Rozhodnutí nezavřít celou prodejnu v Brazílii vyvolalo pohoršení.
Brazilský Carrefour pobouřil širokou veřejnost v zemi poté, co měli zaměstnanci tělo mrtvého muže, který zemřel přímo mezi regály, zakrýt deštníky. Obchod přitom zůstal otevřený a kolem jeho těla minimálně 4 hodiny chodili běžní zákazníci, píší FoxNews.
59letý Manoel Moisés Cavalcante byl navíc zaměstnancem obchodu a smrtelný infarkt utrpěl přímo během pracovní doby.
Právě rozhodnutí nezavřít je terčem masivní kritiky. Oficiální prohlášení a omluvu už firma komunikovala prostřednictvím Twitteru.
CARREFOUR EMPLOYEE LIES DEAD HERE IN BRAZIL, BEER AISLE, FOR 4 HOURS WITH STORE OPEN pic.twitter.com/jamnWbpZ5A
— The_Real_Fly (@The_Real_Fly) August 19, 2020
Ani samotné zakrytí kartony, deštníky a plechovkami od piva, které si pak budou moci koupit běžní zákazníci, ale asi nepatří mezi uctivé způsoby nakládání s tělem zesnulého. Dlouhé čekání bylo způsobeno čekáním na pohřební službu.
Hypermarket uvádí, že pokyny nehýbat s tělem má ve svých nařízeních, ale nyní do nich přibyla i instrukce okamžitě prodejnu zavřít. Na společnost se však pravděpodobně kritika povalují ještě několik týdnů.
Pro web Globo.com se vyjádřila manželka zemřelého: „Jsem pobouřena. Lidské bytosti podle všeho neznamenají nic. Lidé se starají jen o peníze.“