Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
31. října 2020 v 7:53
Čas čtení 0:40
Martin Mičuda

Společnost Prior Design upravuje masky novinek od BMW do konzervativnějšího vzhledu. Vypadají lépe?

Společnost Prior Design upravuje masky novinek od BMW do konzervativnějšího vzhledu. Vypadají lépe?
Zdroj: <a rel="nofollow noopener" target="_blank" href="https://www.autoevolution.com/news/a-german-tuner-is-designing-smaller-kidney-grilles-for-the-bmw-m3-and-m4-150358.html?fbclid=IwAR1FOUfvDYzZw9hrfAqtZLo8UlEO6SZiBWy89khG8eRqTukaKsScAh2JzS4#" onclick="gaTrack('article', 'bottom', 'source');">autoevolution.com</a>
TECH
Uložit Uložené

První návrhy umírněného designu modelů M3 a M4.

Po představení nové generace BMW řady 4 a později i ostrých variant M3 a M4 zaplnily internetové diskuse dohady o tom, zda to mnichovská automobilka nepřehnala s designem.

Doporučeno
1 850 koní, 1 240 kg a akcelerace z 0 na 500 km/h za 20 sekund. Seznam se s nejextrémnějším Bugatti historie 1 850 koní, 1 240 kg a akcelerace z 0 na 500 km/h za 20 sekund. Seznam se s nejextrémnějším Bugatti historie 29. října 2020 v 15:39


Problémem automobilových nadšenců jsou obrovské, na výšku orientované ledvinky. Již krátce po představení novinek se ozvalo pár renomovaných úpravců, kteří slíbili, že dříve či později připraví úpravy zaměřené právě na tuto část karoserie. Jako první přišla s modifikací firma Prior Design.

 

ladvinky bmw
Zdroj: www.autoevolution.com

Zatím jde jen o počítačovou vizualizaci, vypadá to ale tak, že stačí jen výměna nárazníku a věci se vrátí do starých kolejí. Ledvinky jsou totiž součástí předního nárazníku. Už na první pohled je vidět, že designéři hledali inspiraci v modelu M8, což potvrzují ostré linie nárazníku.

Na výběr je hned několik verzí, které udělají masku konzervativnější. Vzhledem k tomu, že řada 4, respektive M3 i M4 staví na základech klasické trojky s konvenční maskou, je jasné, že výměna kontroverzní masky si nevyžádá zásadní úpravy chladičů či aerodynamických prvků. Uvidíme, jak budou úpravy vypadat živě a zda o ně budou mít zákazníci zájem.

Domů
Sdílet
Diskuse