HIgh-fashion značka zřejmě pochybila ve svém internetovém obchodě a několik hodin nabízela zákazníkům luxusní produkty se slevou až 99 %.
V nejbližších dnech spustí značky po celém světě své výprodeje u příležitosti nákupního svátku zvaného Černý pátek, ale italská luxusní značka Prada se v tomto případě trochu unáhlila, informuje Hypebeast.
Ve svém japonském internetovém obchodě se zřejmě omylem rozhodla zákazníkům dopřát výrazné slevy, ale nikdo z nich neočekával, že si bude moci luxusní kousky dopřát o 99 procent levněji.
Omyl se v japonském obchodě odehrál na přelomu 10. a 11. listopadu, přičemž Prada si zjevně chybné ceny nevšimla několik hodin. Zákazníci tvrdí, že snížené ceny se poprvé objevily o půlnoci a nezmizely až do čtvrté hodiny odpoledne, a tak se objevily i spekulace, zda nešlo o marketingový tah.