Změny identity budou vidět zákazníci již brzy.
Jedna z nejznámějších společností s rychlým občerstvením mění své logo a spolu s ním i celou identitu. Burger King absolvuje toto znovuzrození po více než dvaceti letech. Nové logo obsahuje barvy, které mají znázorňovat pravé a vynikající jídlo.
Jde o logo, které má v sobě nádech retro stylu. Společnost ho představila ve čtvrtek a brzy se objeví na obalech jídla, uniformách zaměstnanců a také na restauracích. Informuje o tom portál CNN.
Doporučeno
Burger King vyzývá své zákazníky, aby si objednali burger z McDonald's
4. listopadu 2020 v 10:38
Ikonické logo s modrým lemováním používala společnost od roku 1999. Burger King na tiskové konferenci oznámil, že nové logo je minimalistické a spojuje se s evolucí, kterou si společnost během její 64leté existence prošla.
Tento obsah je dostupný pro každého
Abys článek mohl dočíst, stačí se přihlásit.