
Burger King představil nové logo. Takto bude vypadat identita známého řetězce s rychlým občerstvením
Změny identity budou vidět zákazníci již brzy.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
Burger King představil nové logo. Takto bude vypadat identita známého řetězce s rychlým občerstvením
Změny identity budou vidět zákazníci již brzy.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
Jedna z nejznámějších společností s rychlým občerstvením mění své logo a spolu s ním i celou identitu. Burger King absolvuje toto znovuzrození po více než dvaceti letech. Nové logo obsahuje barvy, které mají znázorňovat pravé a vynikající jídlo.
Jde o logo, které má v sobě nádech retro stylu. Společnost ho představila ve čtvrtek a brzy se objeví na obalech jídla, uniformách zaměstnanců a také na restauracích. Informuje o tom portál CNN.

Ikonické logo s modrým lemováním používala společnost od roku 1999. Burger King na tiskové konferenci oznámil, že nové logo je minimalistické a spojuje se s evolucí, kterou si společnost během její 64leté existence prošla.
Tento článek dočteš bezplatně, ale s předplatným REFRESHER+ získáš přístup k více než 1909 zamknutým článkům a dostaneš další benefity.
VÍCE O PŘEDPLATNÉM
View this post on Instagram
Zákazníci si budou moci všimnout nové barvy i vlastního fontu s názvem Flame. Nový druh písma podle společnosti vystihuje jejich jídlo – kulaté, odvážné a chutné. Změnu identity uvidí zákazníci již brzy, ale samotná změna prodejen bude trvat několik let.
V září Burger King potěšil své nadšence novými restauracemi, které jsou dokonale přizpůsobeny opatřením proti novému koronaviru. Obsahují tři vchody pro drive-thru, take-out stanice a skříňky na hamburgery.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

