Významný milník se společnosti podařilo překonat i díky investici 115 milionů dolarů z druhého kola financování Series B.
Rihanna sice teprve před pár dny po dohodě s LVMH zavřela brány módního domu FENTY, přesto má důvod k radosti. Značka SAVAGE x FENTY z jejího širokého portfolia je oficiálně miliardovým obchodem, a to i díky nedávné investici ve výši 115 milionů dolarů z druhého kola financování s názvem Series B.
Spodní prádlo SAVAGE x FENTY jsme přitom poprvé viděli až v roce 2018. Rihanna ale dokonale využila díru na trhu a prakticky okamžitě si získala přízeň žen různých typů postav po celém světě.
Tým v čele s Robyn v průběhu minulého roku zaznamenal nárůst tržeb o více než 200 % a zároveň zvýšil i svoji VIP členskou základnu o 150 %. Na základě těchto hospodářských výsledků by se měla značka SAVAGE x FENTY stát lídrem na trhu se spodním prádlem do roku 2025.