Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
17. listopadu 2021 v 19:00
Čas čtení 0:44
Daniel Mikolášik

Influenceři na Instagramu budou moci během živých přenosů dostávat finanční příspěvky od fanoušků

Influenceři na Instagramu budou moci během živých přenosů dostávat finanční příspěvky od fanoušků
Zdroj: Pixabay/CC0/volně k užití
TECH INSTAGRAM
Uložit Uložené

Odznaky si budeš moci kupovat v hodnotě jednoho, dvou nebo pěti dolarů.

Instagram přichází s novinkou – takzvanými odznaky, které budou fungovat na styl donatu (finančního daru) tvůrci během živých vysílání. Díky nim budou moci fanoušci podpořit svého oblíbeného influencera a zároveň se jejich zpráva v chatu livestreamu stane viditelnější mezi ostatními, informuje portál Engadget.

Odznaky si budeš moci kupovat v hodnotě jednoho, dvou nebo pěti dolarů a během živého přenosu je můžeš darovat každému influencerovi staršímu 18 let, který má více než 10 000 followerů. Rovněž musí mít daný influencer byznysový účet označený jako firma nebo tvůrce a musí splňovat pokyny pro komunitu a zpeněžení obsahu aplikace.

 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Instagram’s @Creators (@creators)

Přestože novinka bude zatím fungovat jen na americkém trhu, je jen otázkou času, kdy bude funkcionalita dostupná i pro Evropu. Instagram vůbec poprvé představil odznaky už v květnu loňského roku v rámci testovací fáze a později v říjnu 2020 tuto funkcionalitu rozšířil pro zhruba 50 000 tvůrců.

Doporučeno
Den životního prostředí: „Když chráníme přírodu, chráníme i sebe,“ apelují mladí lidé Den životního prostředí: „Když chráníme přírodu, chráníme i sebe,“ apelují mladí lidé 5. června 2025 v 7:00

Díky odznakům si tedy ověření tvůrci budou moci vydělávat na Instagramu podobně jako na platformách Twitch či přes živá vysílání na YouTube. Influenceři budou díky funkcionalitě i méně závislí na placených spolupráci a reklamách.

Domů
Sdílet
Diskuse