Jaké jsou nejzajímavější novinky ze světa krásy za uplynulý měsíc? Nová skincare, make-up, ale také paletky či parfém. Tohle nás zaujalo v září 2023.
Nová česká vůně, péče o rty, která se na podzim určitě hodí, ale také pestré barvy na oči. To vše a ještě víc nám kosmetické značky představily v uplynulém měsíci. Prohrabali jsme se novými launches a vybrali ty, které stojí za pozornost. Prozatím jsme vynechali vánoční novinky, přestože přibývají už i dárková balení. Pokud chceš mít jistotu, že ti náš přehled o nejlepších dealech neuteče, a zároveň chceš číst více o byznysu s krásou, nezapomeň si zapnout upozornění pro beauty rubriku.
Růžové sérum od The Ordinary
Růžovou mňamku teasovala značka Ordinary už dlouho a bude ti dobře padnout, pokud máš právě citlivou, podrážděnou pleť se zarudnutím či svěděním. My sérum doporučujeme i na podzimní a zimní období, kdy tě potrápí buď chlad, nebo laserová a chemická ošetření, která se dělají zejména v těchto měsících.
Ve velmi insta-friendly růžovém séru najdeš samé příjemné ingredience: pupečník asijský, ceramidy, niacinamid či vitamín B12. Sérum je hydratační, pomáhá obnovit poškozenou kožní bariéru a snižuje zarudnutí i pocity nepohodlí na kůži.
Cena: 500 korun
Prý ještě lepší Effaclar od La Roche Posay
Pokud máš zkušenosti s vyrážkami, pak pro tebe Effaclar nejspíš není neznámý produkt. Značka La Roche Posay však po letech vývoje představila jeho modernější verzi, která slibuje méně černých teček a pigmentových skvrn a také zmírnění akné. Nový hydratační krém má za sebou klinické studie, testy na více než šesti tisíc lidech a obsahuje také exkluzivní patentovaný ceramid, který předchází vzniku skvrn.
Phylobioma ve složení cíleně bojuje s bakteriemi, které způsobují akné, a niacinamid zase bojuje se skvrnami, jež už za sebou vyrážky zanechaly. Je jasné, že o něm brzy uslyšíš i v kožních ambulancích či na sociálních sítích.
Cena: 490 korun