MrBeast má opravdu věrnou fanouškovskou základnu, jeho kanál totiž odebírá téměř neskutečných 300 milionů lidí.
Doteď byl nejodebíranější kanál s názvem T-Series, který se zaměřuje na bollywoodskou tvorbu. Předhonil ho ale MrBeast, vlastním jménem Jimmy Donaldson (26), jehož kanál aktuálně odebírá 277 milionů diváků a divaček. Na první příčku se vrací po dvou letech, což přináší úspěch nejen jemu, ale i značkám, se kterými navázal spolupráce.
To se týká hlavně Amazonu a jeho streamovací služby Prime, se kterou má Donaldson smlouvu o vytvoření reality show Beast Games, kde si tisíc lidí zahraje o pět milionů dolarů. MrBeast si sám přijde asi na sto milionů dolarů.
Jeho tvorba je velmi rozmanitá a dá se poměrně těžko popsat. Popularitu nabil se svým 24 hodin dlouhým videem, kde se snaží napočítat do sta tisíc. Je známý i pro svou filantropii, kdy daroval produkty v hodnotě 100 tisíc dolarů bezdomovcům, řidičům Uberu, číšníkům nebo náhodným lidem na parkovišti. Je velice činorodý a mezi jeho hlavní lákadlo patří moment překvapení, čímž si získává své příznivce.
Tohle je jeho nejsledovanější video, které má 618 milionů zhlédnutí:
Vytvořil značky MrBeast Burger a Feastables, což jsou různé sladké pochutiny. Zapojil se i do projektu TeamTrees na vysázení dvaceti milionů stromů. Vše, co dělá, zaznamenává ve videích na YouTube a jeho vliv je ohromný.