Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub Refresher+ už od 0 Kč 😱
11. července 2015 v 23:41
Čas čtení 0:00
Martin Mičuda

610koňové dvanáctiválcové BMW 760i jako labutí píseň odchozí generace od G-Poweru

TECH
Uložit Uložené

Rozlučme se se současnou generací sedmičky díky renomovanému úpravci ve velkém stylu.

Většinová pozornost kolem automobilky BMW se momentálně točí kolem zcela nové vlakového lodě, řady 7. Jeho příchod jste měli podrobně zmapovaný i díky naší hrstce článků, které přiblížily její záměrné i nechtěné odhalování, ale i samotné velkolepé představení. I po takových očekávaných premiérách však rozhodně nelze zapomínat na zbylé modely v portfoliu jako i současnou, do důchodu odchozí sedmičku. Generace F01 má rozhodně stále co nabídnout a myslí si to i lidé od nekompromisního úpravce G-Power, který mnichovské oře dokázal nejednou zavést svými úpravami do extrému. Tentokrát si vzali na mušku právě odcházející řadu 7, konkrétně dvanáctiválcové provedení známé jako 760i. Podstatou všech úprav je již tradičně zejména to, co na fotografiích neuvidíme, bez drobných změn se ale neobešel ani exteriér. Nejviditelnějším doplňkem jsou přitom dvoubarevné 5paprskové a 21" disky Hurricane RR, které k ceně samotného bavorák přihodí dalších mastných 200 000 Kč. Tímto máme vnější rozdílnosti, jelikož kromě nových disků, pneumatik o rozměru 255/35, resp. 295/30, a několika firemním plaketám jde o standardní model bez sportovního M packetu, včetně čtveřice obrovských koncovek výfuků, které jsou doménou výhradně verze 760 (L)i.

Samozřejmě, gro úprav se nachází pod kapotou, kde trůní standardně pro toto provedení 6litrový dvanáctiválec (mimochodem, momentálně jediný mnichovský model, kde najdeme agregát V12) s výkonem 544 koní a 750 N.m. Technici však zásahem do řídící jednotky a instalací modelu G-Power Bi-Tronik 5 V1 v hodnotě kolem 70 000 Kč navýšili výkon této limuzíny až přes 600 koní, přesněji na hodnotu přibližně 449 kW/610 koní, a to za přítomnosti točivého momentu ve výši 870 N.m. Akcelerace z 0 na 100 km / h trvá, po novém už staré vlajkové lodi BMW jen 4,3 sekundy, zatímco maximální rychlost zůstává z bezpečnostních důvodů omezena na známých 250 km/h. Více informací nemáme, je však třeba uznat, že jde o pěknou labutí píseň této generaci.

610koňové dvanáctiválcové BMW 760i jako labutí píseň odchozí generace od G-Poweru

610koňové dvanáctiválcové BMW 760i jako labutí píseň odchozí generace od G-Poweru

610koňové dvanáctiválcové BMW 760i jako labutí píseň odchozí generace od G-Poweru

610koňové dvanáctiválcové BMW 760i jako labutí píseň odchozí generace od G-Poweru

610koňové dvanáctiválcové BMW 760i jako labutí píseň odchozí generace od G-Poweru

610koňové dvanáctiválcové BMW 760i jako labutí píseň odchozí generace od G-Poweru

610koňové dvanáctiválcové BMW 760i jako labutí píseň odchozí generace od G-Poweru
Domů
Sdílet
Diskuse