Výběr fast fashion řetězců se rozšíří o dalšího hráče.
Prodejce oblečení Forever 21 plánuje otevřít na podzim 2016 první prodejnu oblečení v Česku a na Slovensku. Tato značka odstartovala svoji pouť v roce 1984 v Los Angeles a za 32 let se rozrostla do celého světa, přičemž má více než 600 kamenných obchodů v USA, Asii, Evropě i Africe.
Uvedení Forever 21 na český trh je součástí expanzivního plánu společnosti Teren Management Europe, která daný americký brand v 9 zemích Evropy zastupuje. Kromě Česka proto vstupuje Forever 21 i do Slovenska, Polska, Portugalska a Rumunska, kde také otevře své prodejny. Pro Čechy a Slováky to jednoduše znamená, že budou mít, co se týče fast fashion řetězců, opět rozšířený výběr. Značka, podobně jako Zara nebo H&M, prodává vlastní kousky, snažíce se lidem umožnit nákup trendů z mola za nižší ceny.