Úterý 19. 6. 2018 svátek má Leoš, Leo

hledej na refresheru

Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.

V ulicích jsme nafotili trojici nových kolekcí H&M, které ohlašují módní revoluci

H&M se spojilo s The Weekndem, na pařížském Fashion Weeku odhalí kolekci STUDIO a Refresher ti přináší pohled do jádra trojice novodobých kolekcí.

28. únor 2017, 17:51

H&M se spojilo s The Weekndem, na pařížském Fashion Weeku odhalí kolekci STUDIO a Refresher ti přináší pohled do jádra trojice novodobých kolekcí.

Oblečení s hudebními motivy, resp. merch samotných umělců byl, je a také vždy bude jedním z módních artiklů, který svým způsobem obchází všechny sezónní trendy, a pokud jsi kdysi patřil např. mezi fanoušky kapely Iron Maiden, jejich tričko si pravděpodobně budeš ochotný obléci i bez toho, že se za uplynulé roky enormně rozmnožily v outfitech po celém internetu. Interpreti totiž vydávají jednoduché kolekce převážně triček a mikin téměř ke každému albu, což je mimochodem jedna z nejlepších cest, jak podpořit tvého oblíbeného umělce, protože jeho tvorbu s největší pravděpodobností posloucháš zdarma. Koncem loňského roku tak bylo pro všechny Beliebers milým překvapením, že merch Justina Biebera k albu Purpose se kromě jeho oficiální stránky nebo stánků na koncertech dal koupit i v H&M. Šlo o poměrně významnou spolupráci, jejímž hlavním cílem bylo dostat oblečení k jeho novému albu do celého světa, kam Justin během svého turné nezavítal a objednávat v našich končinách tričko z oficiálních zahraničních stránek by se mohlo docela prodražit.

 

V ulicích jsme nafotili trojici nových kolekcí H&M, které ohlašují módní revoluci

 Jeany The Weeknd – 39,99 € | Mikina The Weeknd – 29,99 € | Košile The Weeknd – 19,99 €

 

Na podobné vlně pokračuje švédský Hannes & Mauritz i v březnu tohoto roku a další hudební hvězdou v jejich nabídce oblečení se tak stal The Weeknd a.k.a. Abel Tesfaye. Jeho nejnovější album Starboy vyšlo ještě v listopadu loňského roku, aktuálně má Abel turné po celém světě, ale ve srovnání s Justinem se rozhodl posunout level ještě o něco výš. Namísto merche ke svému alba tak dal ve spolupráci s H&M dohromady capsule kolekci, která odráží jeho osobní styl a pod přívlastkem Spring Icons Selected by The Weeknd tak již 2. března najdeš v prodeji jeany, bundy, košile a mikiny s logem jeho labelu, XO .

 

 

V ulicích jsme nafotili trojici nových kolekcí H&M, které ohlašují módní revoluci V ulicích jsme nafotili trojici nových kolekcí H&M, které ohlašují módní revoluciBunda The Weeknd – 39,99 €

 

Spring Icons Selected by The Weeknd ve všech prodejnách H&M s pánským oddělením 2. března


 

Módní revoluce roku 2017 pod rukama H&M má však ještě několik dalších rozměrů, které odrážejí dění v high fashion průmyslu. Mezi módními návrháři se stále více prosazuje nepsané pravidlo unisex oblečení. Samozřejmě, pánové nemusí nosit sukně a dámy by měly s oversized kousky zacházet opatrně, ale bílé tričko nebo denim potřebuje v šatníku každý z nás, a tak se již zanedlouho dostane do prodejen H&M i převážně jeansová kolekce DenimUnited s volnými střihy v neutrálních barvách, která nedělá rozdíly mezi pohlavími.

 

V ulicích jsme nafotili trojici nových kolekcí H&M, které ohlašují módní revoluciUNI prodloužená denim košile – 39,99 € | UNI denim bunda s pásky – 49,99 € | UNI jeany s pásky – 39,99 €

 

Během minulého roku se několik renomovaných módních domů rozhodlo zefektivnit cyklus svých kolekcí, který dosud fungoval poměrně komplikovaným způsobem. Heslem budoucnosti je: „see now, buy now“ a H&M se tak již tuto středu zařadí mezi pionýry tohoto principu. Během prvního dne pařížského Fashion Weeku odhalí na přehlídkových molech svou kolekci STUDIO S/S17, která je zajímavá z několika důvodů. Většina značek totiž prezentovala své jarní kolekce už loni a ostatní se rozhodli ignorovat sezónní koncept úplně (viz Vetements), ale H&M má připravenou jarní nabídku pro pány, dámy a děti z jejich vlastních návrhářských dílen, která bude dostupná na stránce hm.com okamžitě po ukončení prohlídky. Do kamenných prodejen se dostane hned na druhý den, tedy 2. března, ale vybraných bylo jen 200 poboček po celém světě.

 

Kolekce DenimUnited ve vybraných prodejnách a online od 27. března


 

V ulicích jsme nafotili trojici nových kolekcí H&M, které ohlašují módní revoluci

STUDIO trenchcoat – 69,99 € | STUDIO hedvábná sukně – 79,99 € | STUDIO bunda – 39,99 €

 

Mnozí návrháři čerpají inspiraci ze stejných zdrojů, jelikož máme všichni přístup ke stejným informacím. Právě kvůli tomu se tak některé trendy objevují na různých místech v téměř stejném podání. Cílem H&M je využít celý svět jako zdroj inspirace, rozlišit kvalitu od krátkodobých trendů a vytvořit tak módu, která bude fungovat pro všechny. Ve své nejnovější kolekci tak spojují například jemnost baletu a tradiční techniky zpracování materiálů s high-tech detaily a obrazem sportswearu, který možná na první pohled působí dost kontrastně, ale svým způsobem spojuje minulost s modernou.

 V ulicích jsme nafotili trojici nových kolekcí H&M, které ohlašují módní revoluci

UNI denim bunda bledá – 49,99 €

 

Přinést oblečení z přehlídkových mol přímo k pokladnám je jedním ze znaků nové éry módního průmyslu a my se těšíme na to, jak zavedeme tento vzrušující postup do praxe. O tento moment se chceme podělit se všemi zákazníky, a tak streamujeme celou přehlídku kolekce STUDIO i na naší webové stránce. Doufáme, že si všichni užijí tento okamžik a načerpají inspiraci k tomu, aby mohli zamíchat jednotlivé kousky do svého vlastního stylu oblékání. Kolekce STUDIO S/S17 je o lásce, pozitivním odkazu naděje a optimismu. Historie se spojuje s energií dnešní doby, čímž se vytváří cesta pro novou budoucnost,“ říká Pernilla Wohlfahrt, kreativní ředitelka a vedoucí návrhářského týmu H&M

 V ulicích jsme nafotili trojici nových kolekcí H&M, které ohlašují módní revoluci

STUDIO top – 24,99 € | STUDIO kraťasy – 49,99 € | STUDIO růžový top – 29,99 € | STUDIO šaty – 129 €

 

V ulicích jsme nafotili trojici nových kolekcí H&M, které ohlašují módní revoluci

STUDIO šaty – 129 €

 

V ulicích jsme nafotili trojici nových kolekcí H&M, které ohlašují módní revoluci

 

Kolekce STUDIO online 1. března (po přehlídce na Fashion Weeku v Paříži) a v kamenných obchodech od 2. března

Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Líbil se ti článek? Sdílej ho přátelům
NAHORU
Diskuse2 komentáře
Diskuse je jen pro přihlášené
2 komentáře
Seřadit komentáře podle oblíbenosti času přidání
avatar
Sooony1. březen 2017, 12:28

Riflove šmaty z čias hipisakov, červeny plašť majky z gurunu a šaty vily amalky... Čo je na tom revolucia ?

-3 Odpovědět · Nahlásit
avatar
smash1. březen 2017, 15:38

prečitaj si pls text, handy su jedna vec, prístup k móde druhá

3 Odpovědět · Nahlásit
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.