Dvojice se podílela na tvorbě erotického cestovatelského průvodce.
Asi žádný pár se při dovolené neubrání sexuálním radovánkám, hlavně v hotelovém pokoji, ale Jessica D'Argent a její přítel Justin Engelke to povýšili na zcela jinou úroveň.
Jessica a Justin tvoří mladý krásný pár, který má rád cestování, slunce, život a sex. Na něm se rozhodli vybudovat pozoruhodný „byznys“. Ne že by necestovali i předtím, ale nyní se jim podařilo dostat nejen na zajímavá místa, ale i do luxusních hotelových pokojů. Aby za to dostali zaplaceno, o intimních zážitcích z hotelů psali blog. Jessica a Justin jsou spolu už šest let, takže tento výlet měl pro ně ještě jednu velkou výhodu – do vztahu jim vnesl nové vzrušení.
Atraktivní dvacátníci se podíleli na tvorbě netradičního cestovatelského průvodce, při kterém se někteří budou pořádně červenat. Sexuální zážitek z každého hotelu, který navštívili, pikantně popsali v blogu.
K zajímavého blogování se však dvojice nedostala až tak náhodně. Pár dostal možnost cestovat po Austrálii a užívat si v hotelích díky výhře v soutěži společnosti vyrábějící kondomy, kde zaujal svým úvodním videem. „Měl jsem dobrý pocit a řekl jsem Jesse, že si myslím, že vyhrajeme,“ popsal Justin.
Jessica a Justin se stali jedním z deseti párů, které mohly přispět k tvorbě nekonvenčního cestovatelského průvodce, a to díky výrobci kondomů Skyn.
„Abychom vám přinesli tohoto průvodce, poslali jsme lidi do různých míst světa, aby vás inspirovali a popsali barvy, tvary, vůně, zvuky i pocity, které definovaly jejich nejintimnější zkušenosti během cestování,“ popsala poeticky smysl projektu společnost. Ve skutečnosti však šlo spíše o jeden velký erotický zážitek nadšených výherců. Jejich jediným úkolem bylo totiž přijít do vybraného hotelu, mít v něm sex, něco pofotit a napsat o svém zážitku. Samozřejmě, za peníze. Kromě Jessicy a Justina se podařilo nalézt šťastlivce například i v Brazílii či Francii.
Justin však s úsměvem zdůrazňuje, že s přítelkyní nepsali jen o svých intimních zážitcích z pokojů, ale reálně hodnotili hotely. Dohromady strávili na cestách dva týdny a o výdaje se vůbec nemuseli starat. Vše jim hradila společnost, která chce lidem přinést informace o nejlepších místech na světě, kde se na to „lze vrhnout“.