Se Zarou toho má Off-White v dnešní době společného více, než by se na první pohled zdálo.
Rok 2020 se teprve rozjíždí, ale už teď je jasné, že Off-White bude opět nejpopulárnější značkou. O jejím téměř nedotknutelném statusu se mluví již delší dobu. Jen málokdo ale ví, co opravdu stálo za jejím úspěchem. To, že Virgil Abloh je blízký přítel Kanyeho Westa a že značka tím pádem od prvního momentu využívala nejvyšší úroveň influencer marketingu je sice jasné, ale opravdový módní brand nelze vybudovat pouze přes Instagram.
Na založení Off-White potřeboval Virgil investory, partnery a v první řadě pořádnou infrastrukturu, kterou si na rozdíl od Kanyeho neplánoval budovat na vlastní pěst. S prosbou o pomoc se obrátil na své kámoše z módního průmyslu. V podstatě ale stačilo zajít za Marcelem Burlonoe, který Virgila seznámil se svými investory a Off-White bylo najednou naživu.
- Kdo vlastní značku Off-White
- Jak se změnilo její fungování v průběhu uplynulých let
- Proč by se z Off-White mohla zanedlouho stát fast-fashion
- Zda vzniknou v blízké době další giganti jako Off-White
Hlavní osobou, která stála za přeměnou Virgilovy vize v realitu, se stal jeden ze spoluzakladatelů holdingu New Guards Group, Davide De Giglio. Ten svého času pomohl rozjet vlastní brand i již zmíněnému Marcelovi Burlonovi a s Off-White měl podobný plán. Virgilovi tak kromě počátečního kapitálu zajistil nejlepší materiály, firmy na potisk textilu a italské továrny na výrobu oblečení. Jediné, o co se měl Virgil se svým týmem starat, byly samotné designy oblečení.
Prodal Virgil Off-White?
Co se dozvíš po odemknutí?
- Jak je to s prodejem Off-White
- Jak chce Farfetch doběhnout majitele luxusních značek LVMH a Kering
- Zda hrozí vznik luxusní fast-fashion, nebo již de facto existuje
- Jak je možné, že díla Virgila Abloha se již dostávají do výprodejů a co to může znamenat pro značku