Nejluxusnější model značky zůstává bez nástupce.
Začátkem roku nás Bentley informovalo, že v lednu ukončí výrobu vlajkové lodi. Řeč je o ultraluxusní limuzíně s názvem Mulsanne, kterou britská automobilka držela na trhu 11 let. To je v automobilovém světě opravdu dlouhý životní cyklus, bohužel s informací o jeho konci jsme se zároveň dozvěděli i to, že Mulsanne zůstane bez nástupce.
Jinými slovy, přímý nástupce není v plánu. Štafetu vlajkové lodi tak převezme o něco menší Flying Spur. Aby toho nebylo málo, spolu s velkou ultraluxusní limuzínou se loučíme i se slavným 6,75litrovým osmiválcem, jehož historie sahá až do roku 1959. Tečkou za touto kapitolou je finální, třicetikusová edice 6,75 Edition, kterou ale Bentley nakonec do posledního kusu vyrobilo až teď. Paradoxně právě koronavirus totiž plánované ukončení produkce v lednu posunul, čímž prodloužil život limuzíny o téměř půl roku.
Velká V8 pod kapotou specialitky disponuje výkonem až 395 kW / 537 koní a 1 100 Nm. Mulsanne 6,75 Edition se zároveň pyšní specifickým designem – exteriér zdobí černé detaily (maska, znak, ozdobné lišty i koncovky výfuku), zatímco celek stojí na dvoubarevných 21" discích. Interiéru dominuje jemná kůže, která byla na výběr ve čtyřech odstínech – Imperial Blue, Beluga, Fireglow a Newmarket Tan.
Speciální edice, která uzavírá další významnou kapitolu značky Bentley a zároveň vzdává hold ikonickému osmiválci, tak završila jedenáctiletou produkci a přes 7 300 prodaných exemplářů. Jak uvedl generální ředitel společnosti, Adrian Hallmark, segment nejluxusnějších limuzín zaznamenává v posledních letech úpadek. Nemalým problémem jsou přísnější emisní normy – jak dodal, potřebné změny by v případě nové generace nepřinesly návratnost pro značku.