Výrobce italských supersportů mění taktiku své prezentace.
S autosalony to v posledních letech jde tak trochu z kopce. Nemohou za to ale automobilky jako takové. Zájem o automobilové veletrhy totiž postupně upadá, navíc už ztrácejí i svůj význam, za což může rozšíření internetu a sociálních sítí. Navíc svět zápasí s pandemií koronaviru, kvůli které zrušili letošní autosalon v Ženevě. S největší pravděpodobností ale nebude ani za rok.
To je velká rána pro celý motoristický svět, protože právě švýcarský autosalon byl tím nejvyhledávanějším a nejslavnějším. V loňském roce byl navíc poslední autosalon ve Frankfurtu, který byl baštou pro německé výrobce. Upadající zájem pomalu odrazuje i automobilové výstavce – v posledních letech své expozice na autosalonech omezily i značky jako Volvo či Ford. Nyní se dozvídáme, že s automobilovými veletrhy na dobro končí Lamborghini.