Majitel autoumývárny získal pro svou firmu netradiční reklamu.
Majitel automyčky v Queenslandu jménem Geoff Bowen se stal při prohlížení kamerového záznamu svědkem neobvyklého divadla. Neznámý nahý muž si „užíval“ v jeho prostorách silný proud vody určený pro čištění vozidel. Záznam si začal prohlížet z důvodu, že někdo nechal jednu z hadic na zemi, a tak chtěl vědět, co se stalo.
Geoff však upozorňuje na to, že nahý chlap na sebe spolu s vodou nechal stříkat chemikálie, které mohly spálit jeho kůži, uvádí Daily Mail, a proto mohl snadno skončit hospitalizovaný v nemocnici.
Kamarád naháče měl ale ze sprchování velkou zábavu a celou událost si natočil na svůj mobil. Netušil však, že se o natáčení v prostorách autoumývárny už stará na stropě umístěná kamera.
News.com.au píše, že muž je ze zdravotního hlediska naštěstí v pořádku, ale sláva, kterou si tímto na internetu přivodil, ho příliš netěší.
Naopak majitel myčky je spokojený. Svoji provozovnu otevřel teprve nedávno, a tak mu tato neplacená virální reklama může pomoci v přilákání nových zákazníků. Proto tvrdí, že když se nahý chlapík příště u něj zastaví s autem, bude to mít zdarma.
text