Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
10. května 2021 22:31
Čas čtení 0:53
Katarína Danková

Značka adidas spustila prodej Reeboku. Odhadovaná cena je téměř o 3 miliardy dolarů nižší než před pěti lety

Značka adidas spustila prodej Reeboku. Odhadovaná cena je téměř o 3 miliardy dolarů nižší než před pěti lety
Zdroj: Unsplash/Grailify/volně k užití
MÓDA
Uložit Uložené

Kdo nakonec získá sportovní brand Reebok?

Po opakovaných návrzích investorů se značka adidas nakonec rozhodla prodat Reebok. Oznámila to minulý týden, přičemž dnes se cena značky odhaduje na 1 miliardu dolarů. To je o téměř 3 miliardy dolarů méně než její pořizovací cena před pěti lety.

V těchto dnech běží aukce sportovního brandu Reebok. Podle odhadů by se do prodeje mohli zapojit čínští rivalové Anta Sports a Li-Ning, korejská Fila a Wolverine World Wide, americký hráč, který už vlastní značky jako Merrell a Saucony a vyrábí obuv pro Harley-Davidson a Caterpillar.

Doporučeno
Jsou custom kšiltovky New Era nejžhavějším trendem tohoto léta? Jsou custom kšiltovky New Era nejžhavějším trendem tohoto léta? 8. května 2021 14:30

Soutěžit by mohly i soukromé společnosti TPG Capital, Sycamore Partners, Cerberus Capital Management a Apollo Global Management, informuje Fashion United. Prodejce a ani možní kupující se k věci zatím nevyjádřili.

 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Reebok (@reebok)

„Po pečlivém zvážení jsme dospěli k závěru, že společnosti Reebok a adidas budou schopny dosáhnout svého růstového potenciálu tím, že budou pracovat nezávisle od sebe. Během následujících měsíců budeme usilovně pracovat na tom, abychom pro značku Reebok a tým, který ji podporuje, zajistili plodnou budoucnost,“ uvedl loni v únoru Kasper Rorsted, generální ředitel společnosti adidas.

 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Reebok (@reebok)

Za první tři měsíce letošního roku zaznamenala německá značka adidas čistý zisk 14,5 miliardy korun s tržbami 137 miliard korun, což je oproti loňsku nárůst o 20 procent, protože se znovu otevřelo 89 procent jejích obchodů.

Ve druhém čtvrtletí adidas očekává růst tržeb přibližně o 50 procent díky novým produktům a sezónním sportovním událostem, jako je mistrovství Evropy ve fotbale.

Domů
Sdílet
Diskuse