Kdo nakonec získá sportovní brand Reebok?
Po opakovaných návrzích investorů se značka adidas nakonec rozhodla prodat Reebok. Oznámila to minulý týden, přičemž dnes se cena značky odhaduje na 1 miliardu dolarů. To je o téměř 3 miliardy dolarů méně než její pořizovací cena před pěti lety.
V těchto dnech běží aukce sportovního brandu Reebok. Podle odhadů by se do prodeje mohli zapojit čínští rivalové Anta Sports a Li-Ning, korejská Fila a Wolverine World Wide, americký hráč, který už vlastní značky jako Merrell a Saucony a vyrábí obuv pro Harley-Davidson a Caterpillar.
Soutěžit by mohly i soukromé společnosti TPG Capital, Sycamore Partners, Cerberus Capital Management a Apollo Global Management, informuje Fashion United. Prodejce a ani možní kupující se k věci zatím nevyjádřili.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
„Po pečlivém zvážení jsme dospěli k závěru, že společnosti Reebok a adidas budou schopny dosáhnout svého růstového potenciálu tím, že budou pracovat nezávisle od sebe. Během následujících měsíců budeme usilovně pracovat na tom, abychom pro značku Reebok a tým, který ji podporuje, zajistili plodnou budoucnost,“ uvedl loni v únoru Kasper Rorsted, generální ředitel společnosti adidas.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Za první tři měsíce letošního roku zaznamenala německá značka adidas čistý zisk 14,5 miliardy korun s tržbami 137 miliard korun, což je oproti loňsku nárůst o 20 procent, protože se znovu otevřelo 89 procent jejích obchodů.
Ve druhém čtvrtletí adidas očekává růst tržeb přibližně o 50 procent díky novým produktům a sezónním sportovním událostem, jako je mistrovství Evropy ve fotbale.