Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
7. srpna 2021 12:41
Čas čtení 0:42
Daniel Mikolášik

Na Instagramu budou moci přidat společnou fotografii dva profily současně. Lajky a komentáře se spoluautorům sčítají

Na Instagramu budou moci přidat společnou fotografii dva profily současně. Lajky a komentáře se spoluautorům sčítají
Zdroj: Pixavie/CC0/na voľné použitie
TECH
Uložit Uložené

Ke statistikám či úpravám jednoho „Collab“ příspěvku, jak novou funkcionalitu nazvali, budou mít přístup oba spoluautoři.

Sociální síť Instagram aktuálně testuje novou funkcionalitu, díky které budou moci jeden příspěvek sdílet dvě osoby současně. Vzájemná fotka nebo video se tak ukáže folowerům obou spoluautorů a uloží se do profilů obou. Lajky a komentáře se sloučí do jednoho příspěvku.

Jak informuje Socialmediatoday, týká se to klasických příspěvků, ale také videí v instagramové službě Reels, která funguje na podobném principu jako Tiktok. Ke statistikám či úpravám jednoho „Collab“ příspěvku, jak novou funkcionalitu nazvali, budou mít přístup oba spoluautoři.

Doporučeno
Burleska Angelina Angelic: Svým způsobem jsme luxusní striptérky. Nahotu vnímám jako svobodu (Rozhovor) Burleska Angelina Angelic: Svým způsobem jsme luxusní striptérky. Nahotu vnímám jako svobodu (Rozhovor) 5. srpna 2021 12:34

„Spolupráce je obrovskou součástí toho, jak se lidé spojují na Instagramu. Aby to bylo jednodušší, testujeme nový způsob, jakým mohou lidé sdílet příspěvky a Reels videa jako spoluautoři. Nazvali jsme to Collab. Při označování příspěvku můžete nyní pozvat další účet, který bude spoluautorem příspěvku. Pokud souhlasí, oba účty se zobrazí v hlavičce příspěvku a budou sdíleny s followery obou účtů,“ oznámil viceprezident Instagramu Vishal Shah.

Podle Shaha jde o zajímavý experiment, díky kterému se jeden příspěvek dostane mezi širší skupinu lidí s větší dosahem. Také je to výhodná možnost pro influencery, jak u placených spolupracují sdílet obsah společně se značkou.

Domů
Sdílet
Diskuse