Skvěle vypadající hra z Číny ohromuje designem nepřátel, různými originálními útoky a nádherným vizuálním zpracováním.
Přesně rok po odhalení nám tvůrci famózně vypadající akční hry Black Myth: Wukong ukazují, jaký progres udělali na dalších částech titulu.
Za vývojem akčního RPG stojí Game Science Studio z Číny, které začínalo pouze s 13 vývojáři. Dnes je jich pár desítek a chystají snad nejkrásnější videohru všech dob. Každý trailer na Wukong vypadá nádherně a pokaždé nás hra něčím překvapí.
Kvalita textur, dohlednost ve světě, design nepřátel, jejich útoky, částicové efekty, stíny a velké množství vizuálních detailů dělají z tohoto projektu jeden z nejočekávanějších vůbec. Tvůrci by akorát mohli zapracovat na plynulosti animací. Celé to však vypadá tak dobře, že máme velké obavy o důvěryhodnost těchto záběrů.
Jde o první AAA hru od tohoto studia a hned vypadá lépe než cokoliv next-gen, co jsme viděli? Jak je to vůbec možné? Je vysoce pravděpodobné, že se dočkáme vizuálního downgradu, tedy že hra bude ve finále vypadat o něco méně působivě.
Studio začátkem roku přešlo z Unreal Engine 4 na Unreal Engine 5. Hra podporuje technologie DLSS, Dolby Atmos a na špičkovém hardwaru běží v 4K a 60fps. Silně však pochybujeme, že na PS5 či Xbox Series X poběží v 60fps. Hra údajně vyjde v roce 2023, raději však čekej vydání v roce 2024.
Pod trailerem najdeš i video od IGN, které rozebírá nové gameplay záběry a přidává pár zajímavých poznatků a detailů o gameplayi, fyzice a příběhovém zasazení hry.
Avšak ne všechno kolem Black Myth: Wukong je růžové. Na internetu se totiž objevily zprávy o tom, že CEO společnosti Feng Ji vyvíjející hru má nevhodné sexuální poznámky, jako například: „Při sledování tohoto traileru jsem zvlhl a cítím tlak v kalhotách.“
Podobné poznámky měl mít i v příspěvku, ve kterém oznámil, že chce najmout nové vývojáře. Ve firmě údajně panuje nevhodná pracovní a morální atmosféra a něco nám říká, že příliš mnoho ženských zaměstnankyň mít nebudou.