První NFT kolekce společnosti Adidas uspěla nad očekávání.
Adidas si vyzkoušel svůj první NFT projekt, který se na internetu setkal s obrovským úspěchem. Projekt s názvem Into the Metaverse se vyprodal pár hodin poté, co veřejnost dostala příležitost vlastnit jeden ze sběratelských kousků a společnost na prodeji vydělala více než 22 milionů dolarů, informuje The Verge.
Do prodeje se dostalo celkem 30 tisíc kousků NFT, z nichž každé stálo 0,2 ETH, což je v přepočtu více než 750 dolarů. Kolekce Into the Metaverse však byla o to lákavější, že její noví majitelé za pár měsíců k NFT dostanou také mikinu a teplákovou soupravu Bored Ape, kterou má Adidas ve svém vlastnictví.
Adidas přitom svoji kolekci vytvořil právě ve spolupráci s několika známými jmény ze světa NFT – Bored Ape Yacht Club, Punks Comics a GMoney. Podle oficiálního webu se všech 30 tisíc sběratelských kousků kromě pár stovek určených pro partnery vyprodalo už pár minut po spuštění. Majitelé NFT od zmíněných projektů přitom měli přednost před širokou veřejností.
Adidas sells $23M in NFT’s and suggests we call Etherium for support. 🤦♂️: @adidasoriginals pic.twitter.com/9xtQE8LKjx
— Slam Diego Zoo (@SlamDiegoZoo) December 18, 2021
Na sociálních sítích se objevily i vtipné momenty, kdy někdo potřeboval od Adidasu pomoc se svým NFT, jenže na oficiální stránce společnosti, kde se lidé nejčastěji zákaznické podpory vyptají na oblečení či tenisky, moc nepochodil.
Pracovnice zákaznické podpory mu doporučila, aby zavolal přímo na ethereum, avšak ethereum je kryptoměna, která nemá žádnou centralizovanou strukturu, kde by ti kdokoli mohl zareagovat na tvůj telefonát a pomoct ti.