Zendaya je tváří Valentino již od roku 2020. V nové kampani se objevuje spolu se sedminásobným světovým šampionem F1.
Zendaya a Lewis Hamilton budou tvářemi podzimní kampaně italské módní značky Valentino. Za zářivě růžovou kolekcí stojí kreativní ředitel Pierpaolo Piccioli. Jednobarevný, ale určitě ne nudný styling připravil Law Roach, který na Instagramu ukázal i zákulisí focení kampaně.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Osvobození od obyčejnosti
Značka Valentino byla dlouhá léta spojována s červenou barvou, ale pro podzim 2022 sáhli designéři po jasně růžové Pink PP. Jedná se o nový odstín Pantone barvy, kterou vymyslel právě kreativní ředitel značky, Piccioli. Šaty z dílny Valentino předvedly v červenci na soukromé přehlídce v Římě některé celebrity, včetně hereček Anne Hathaway či Florence Pugh. Právě transparentní šaty Pugh zarezonovaly na sociálních sítích, kde pobouřily některé uživatele. Herečka hejtry poslala do patřičných mezí.
Piccioli o růžové kolekci snil už dlouho. „Jedna barva, odvážná, silná, proměnlivá, extravagantní, jedna barva, která v sobě zahrne vše, co mám v módě rád, a vše, co chci reprezentovat: osvobození od obyčejnosti, prostor pro člověka, jasný symbol rovnosti a lásky,“ popsal svou inspiraci v rozhovoru pro WWD.
Návrhář tvrdí, že hodnoty značky by měly být zřejmé už z jedné fotografie. Stejné nároky má také na výběr barvy. „Vybral jsem si Zendayu a Lewise pro Pink PP ze stejného důvodu, z jakého jsem tvořil samotnou barvu. Jsou to krásné duše, které svůj hlas a talent používají ke sjednocování a kreativitě.“
Zendaya je tváří Valentino již od roku 2020 a na vícero společenských událostech oblékla právě tuto italskou značku. Kampaň na dámskou kolekci byla poprvé v tisku v pondělí v zářijovém vydání magazínu Harper's Bazaar v Německu.
Součástí kampaně má být i video, které vytvořil kameraman Marcell Rév (se Zendayou pracoval i na seriálu Euphoria). Kampaň se sedminásobným světovým šampionem F1 Lewisem Hamiltonem byla poprvé publikována v úterý v zářijovém vydání magazínu GQ USA.