Matilda Djerf vlastní značku s oblečením, která má však momentálně špatnou reputaci. Ve firmě měli zacházet nadřízení se zaměstnanci hrubě. Švédská influencerka se za toto chování omluvila a uvedla, že je pro ni těžké vrátit se do pozice šéfky.
„Nebyla jsem připravená. Nikdy předtím jsem tým nevedla, nikdy předtím jsem nezaložila jinou firmu a pod velkým stresem, rychlým tempem a naivitou jsem zklamala,“ napsala Matilda Djerf v příspěvku na svém Instagramu pár dní poté, co se strhla lavina o otřesném zacházení se zaměstnanci v její módní firmě Djerf Avenue.
Hned 11 současných a bývalých zaměstnanců popsalo, že byli na pracovišti ponižováni a že jim vedoucí nadávali a křičeli na ně. Informuje o tom stanice BBC.
V příspěvku dále sedmadvacetiletá influencerka uvedla, že společnost pracuje na zlepšení své pracovní kultury, což zahrnuje najímání manažerů s více zkušenostmi a zavádění měsíčních anonymních průzkumů mezi zaměstnanci.
Svou kariéru Djerf začala již v roce 2016, její popularita postupně narostla (momentálně ji na Instagramu sledují tři miliony lidí) a uvedla na trh i vlastní značku. Tu je prý momentálně odhodlaná spravit a vše dát do pořádku.
Značku založila v roce 2019 a doposud si nevedla vůbec špatně, podle jejích slov dosáhla v loňském roce tržeb ve výši přibližně 35 milionů dolarů. Nedávno také uspořádala svůj první desetidenní pop-up v Londýně, kde se fronty tvořily už tři hodiny před otevřením obchodu.
Studentka žurnalistiky Evie Summers, která se zúčastnila pop-upu, uvedla, že obvinění proti Matildě Djerf jsou neuvěřitelným zklamáním pro mladé, vnímavé lidi, kteří ji zbožňují. Sama Djerf uvedla, že doufá, že obnoví důvěru u svých fanoušků a fanynek.