Cesta dobrodružství, strategie a zážitků, která se ptá jen na jednu otázku: Dokážeš to?
Pokud patříš mezi ty, kteří nemají problém si jen tak sbalit pár základních věcí a vydat se za dobrodružstvím, tak pak tu máme tip právě pro tebe. Po dvou letech totiž opět přichází možnost zapojit se do jedinečné soutěže s názvem Can you make it, která dává studentům vysokých škol příležitost ukázat jejich šikovnost, sílu, odvahu, soudržnost, strategické myšlení či kreativitu. Už samotný název napovídá, že to pravděpodobně nebude procházka růžovou zahradou, ale my vám zaručujeme množství zábavy a zážitků. Ostatně kolikrát v životě máte možnost cestovat napříč celou Evropou s partou mladých lidí, přičemž jediným vaším platidlem jsou plechovky Red Bullu?
Soutěže se bude moci zúčastnit 165 univerzitních týmů z více než 50 zemí světa. Cesta za dobrodružstvím začíná 12. dubna 2016 současně v několika evropských městech včetně Prahy, Berlína nebo Barcelony. A co bude vaším úkolem? Procestovat minimálně šest checkpointů a dorazit na dosud neznámé místo za 7 dní, a to vše jen za pomoci plechovek Red Bullu. V týmu tedy budete potřebovat kvalitní vyjednavače, kteří dokáží vybarterovat například ubytování či jídlo výměnou za energetický nápoj, což se může zdát na první pohled nemožné. Pokud si však troufáte, přihlásit se můžete do 15. února na této stránce. S určitostí můžeme zaručit množství neuvěřitelných zážitků, nová přátelství či vzrušující příběhy.
A pokud patříte mezi ty, kteří nevěřícně kroutí hlavou a říkají si, že je to prostě nemožné, tak vás nyní velmi rádi vyvedeme z omylu. V posledním ročníku eventu, který se konal v roce 2014, byl cíl celé soutěže Berlín. Z 27 zemí Evropy se do soutěže zapojilo 100 týmů. Soutěžící startovali z jednoho z míst - Londýn, Milán, Paříž a Vídeň. Všechny týmy odstartovaly ve stejný čas, 4. dubna 2014 a měly přesně týden na to, aby se dostaly 11. dubna 2014, 17. hodiny do cíle. Základním pravidlem celé soutěže bylo, aby se jako jediné platidlo během celé jejich cesty stala jen plechovka Red Bullu. Nejúspěšnější tým celkově prošel 2 163 km, navštívil 6 zemí, využil 17 typů dopravy, na obchodování použil 264 plechovek Red Bullu a celkově získal 56 259 fanoušků na internetu.
Během soutěže toho zažily týmy skutečně mnoho a jedním z těch nejlepších zážitků byla výměna 3 plechovek Red Bullu za lístky na zápas Ligy mistrů v Mnichově nebo let soukromým letadlem za 24 plechovek Red Bullu. Slovensko, jako jedna ze soutěžních zemí mělo také jednu zastávku „checkpoint" - bratislavské UFO, kde si týmy odzkoušely svou odvahu a za pomoci odborníků musely projít po obvodu této ikonické budovy.
Pro více informací a aktualit klikej na oficiální stránku www.redbullcanyoumakeit.com.