Podle aktualizovaného žebříčku konzultační společnosti Brand Finance si jihokorejský gigant mírně pohoršil. I když jeho hodnota mírně narostla, místo druhého mu letos patří třetí místo.
Ačkoli to asi ani nikoho nepřekvapí, společnost Apple opět obsadila první příčku v prestižním žebříčku, který každoročně hodnotí nejpopulárnější společnosti podle hodnoty jejich značky. A jak si vedli její konkurenti? Samsung v roce 2016 přenechal druhou pozici Googlu a trošku si pokazil i Microsoft, protože obsadil až pátou. Čtvrtá pozice zase patří společnosti Amazon, šestá i sedmá americkým mobilním operátorům Verizon a AT&T, osmá řetězci diskontních obchodů Walmart, devátá gigantickému čínskému operátorovi China Mobile a desátá Wells Fargo, společnosti zabývající se bankovnictvím a financemi.
Loni také vedl Apple, přičemž ostatních devět pozic bylo obsazeno trošku jinak než nyní. V TOP 10 se tehdy dokonce objevila i společnost General Energy, kterou však tentokrát již v žebříčku nevidíme. Hodnota značky kalifornského giganta meziročně narostla o zhruba 17,6 miliardy dolarů, zatímco značka Samsungu pouze o 1,5 miliardy.
Žebříček nejhodnotnejších značek podle Brand Finance
- Apple (hodnota 145,9 miliardy dolarů)
- Google (hodnota 94 miliard dolarů)
- Samsung (hodnota 83,2 miliardy dolarů)
- Amazon
- Microsoft
- Verizon
- AT&T
- Walmart
- China Mobile
- Wells Fargo