Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
15. března 2016 17:39
Čas čtení 0:00
Matúš Moravčík

Apple je stále nejhodnotnější značkou na světě. Samsung tentokrát obsadil až třetí místo

TECH SAMSUNG
Uložit Uložené

Podle aktualizovaného žebříčku konzultační společnosti Brand Finance si jihokorejský gigant mírně pohoršil. I když jeho hodnota mírně narostla, místo druhého mu letos patří třetí místo.

Ačkoli to asi ani nikoho nepřekvapí, společnost Apple opět obsadila první příčku v prestižním žebříčku, který každoročně hodnotí nejpopulárnější společnosti podle hodnoty jejich značky. A jak si vedli její konkurenti? Samsung v roce 2016 přenechal druhou pozici Googlu a trošku si pokazil i Microsoft, protože obsadil až pátou. Čtvrtá pozice zase patří společnosti Amazon, šestá i sedmá americkým mobilním operátorům Verizon a AT&T, osmá řetězci diskontních obchodů Walmart, devátá gigantickému čínskému operátorovi China Mobile a desátá Wells Fargo, společnosti zabývající se bankovnictvím a financemi.

Loni také vedl Apple, přičemž ostatních devět pozic bylo obsazeno trošku jinak než nyní. V TOP 10 se tehdy dokonce objevila i společnost General Energy, kterou však tentokrát již v žebříčku nevidíme. Hodnota značky kalifornského giganta meziročně narostla o zhruba 17,6 miliardy dolarů, zatímco značka Samsungu pouze o 1,5 miliardy.

Žebříček nejhodnotnejších značek podle Brand Finance

  1. Apple (hodnota 145,9 miliardy dolarů)
  2. Google (hodnota 94 miliard dolarů)
  3. Samsung (hodnota 83,2 miliardy dolarů)
  4. Amazon
  5. Microsoft
  6. Verizon
  7. AT&T
  8. Walmart
  9. China Mobile
  10. Wells Fargo
Zpět
Sdílet
Diskuse