CEO mobilní divize LG zaútočil na ještě čerstvý počin z dílny kalifornského giganta. Jejich nová vlajková loď G5 prý zákazníkům přinese unikátní hodnotu. A strach nemají ani z konkurenčního boje se Samsungem.
Android smartphone G5 jde již brzy do prodeje a marketingové oddělení populárního jihokorejského výrobce startuje první pořádnou reklamní kampaň, kterou útočí přímo na konkurenci ze Spojených států. Cílem ostrých slov byl totiž i 4palcový iPhone SE s loňským ústrojím a ještě starším designem, protože něco takového by prý v LG nikdy neprošlo. „Přinést produkt se starou technologií a funkcionalitou není styl LG,“ uvedl podle webu KoreaHerald Cho Ju-no na margo představení novinky s logem nakousnutého jablíčka. „Přestože LG Electronics zvyšuje investice do nízkorozpočtových smartphonů, stále budeme zaměřeni na přinášení zábavné a exotické hodnoty pro zákazníky, a to prostřednictvím prémiových produktů jako je G5.“
Ještě během letošního akce MWC 2016 ukázal výrobce novou vlajkovou loď, kterou chce konkurovat hi-tech modelům na úrovni Galaxy S7 od konkurenta ze stejné země. Optimistický v této otázce byl ale i CEO Cho Ju-no, od modulárního systému na výměnu přídavných částí očekávají opravdu hodně. Ohlasy byly však dosud víceméně negativní a mnozí novinku dokonce označovali za nedokončený prototyp. LG G5 přijde na spotřebitelský trh již za pár dní, konkrétně 1. dubna, včetně několika dodatečných modulů. Na výběr bude jak rozšíření baterie a přidání hardwarových tlačítek na focení, tak i špičkový Hi-Fi zvuk od Bang & Olufsen.