Klesající zájem o iPhone začal přinášet první výsledky.
Po přibližně jedenácti měsících se Samsung opět dostal na vrchol. Ve Spojených státech amerických totiž dokázal za toto období poprvé získat větší tržní podíl, než jakým disponuje domácí výrobce Apple. Jak informoval korejský web BusinessKorea, vyplývá to z vlastního výzkumu Counterpoint Research, renomované společnosti z Hongkongu. V březnu patřil jihokorejskému gigantu více než 28procentní podíl spotřebitelského trhu s chytrými telefony, přičemž druhé místo obsadil výrobce s logem nakousnutého jablíčka s 23procentním podílem. A v těchto dnech by mohl být rozdíl dokonce ještě výraznější, protože zájem o iPhone 6s a 6s Plus neustále klesá. Za úspěch Samsungu může především nejnovější generace vlajkové lodi Galaxy S7 a S7 edge se zaobleným 5.5palcovým Super AMOLED displejem, který mnozí odborníci označují za nadčasový zobrazovací panel. Třetí příčku obsadil rovněž jihokorejský výrobce LG, který nabyl přes 17 %. Analytici mu však předpovídají výrazný nárůst, jelikož se jeho nejnovější počin G5 s modulární konstrukcí do výzkumu kvůli pozdějšímu příjezdu na pulty obchodů nezapočítal.