Značka však z trhu nezmizí.
Spekulace, podle nichž měl další renomovaný výrobce oficiálně oznámit ukončení vývoje a výrobu inteligentních mobilních telefonů, se nakonec staly realitou. Společnost BlackBerry je dnes před celým světem přece jen potvrdila. Stalo se tak během oznamování obchodních výsledků za uplynulý kvartál, během něhož hardwarová divize skončila ve ztrátě 8 milionů dolarů. Podstatné je ale to, že populární kanadská značka ze spotřebitelského trhu nezmizí. Vývoj včetně výroby smartphonů plánují přesunout prostřednictvím licencí na hardwarové partnery, kteří projeví zájem pokračovat dál, a místo toho zaměří svoji pozornost na divizi zabývající se softwarem. Ta pro změnu zaznamenala ve srovnání s výsledky z minulého roku zdvojnásobení příjmů.
Výrobce se poslední roky topil v problémech, protože podobně jako dnes již rozkouskovaná Nokia dostatečně nezareagoval na příchod prvního iPhonu z roku 2007. Delší čas ignoroval plnohodnotné dotykové displeje a další výdobytky moderní éry, kvůli čemuž postupem času ztrácel zákazníky, kteří tak přecházeli k inovativní konkurenci. A nezachránil ho ani zoufalý přechod k operačnímu systému Android.
Priv - první smartphone se značkou BlackBerry poháněný systémem od Googlu