Telekomunikační gigant si musel poradit s nestandardní situací na Facebooku. Vše nakonec dobře dopadlo.
Na Facebooku můžeme na denní bázi natrefit na celou řadu vtipných statusů, fotek či komentářů. Zároveň se v poslední době začaly intenzivněji do komunikace na této sociální síti zapojovat i značky přes své oficiální profily. Nyní nemáme na mysli klasické statusy, ale například odpovědi v komentářích, kde častokrát zaměstnanci spravující facebookové stránky různých firem reagují na otázky zákazníků. Někdy z toho vznikají doslova bizarní konverzace, čehož příkladem je nedávná výměna mezi Telekomem a zákazníkem tohoto telekomuniačného giganta. Zákazník Marcus se totiž dostal do nepříjemné situace, kdy mu jistý technik z této společnosti doma zapojoval optickou linku, když zjistil, že mu chybí kabel. Poté, co řekl, že ho jde vzít a vrátí se, se už neukázal a Marcus se nikomu nedokázal dovolat. Informoval o tom operátora přes jejich facebookovou stránku a to, co následovalo poté, zabavilo i kopu nezainteresovaných uživatelů, o čemž se můžeš přesvědčit při čtení celé konverzace níže.