Student filmařiny tě svou reklamou ohromí.
Stále pouze 26letý Eugen Merher, student filmové tvorby v německém Baden-Württembergu, si před časem umanul, že jeden z jeho projektů bude zaměřen na značku adidas. Eugen vymyslel dokonalý scénář, ve kterém si hlavní roli zahrál starší maratónec žijící v domově důchodců, kde ho pomalu opouštějí fyzické i psychické síly, ale vše se změní jednoho krásného dne, kdy se k němu dostane starý a zapomenutý pár bot značky adidas. Z vysíleného staříka se rázem stane atlet jako za svých mladých let, a když se Eugenova hotová reklama dostala na veřejnost, lidé se nemohli na jeho filmové dílo vynadívat. Nemohli uvěřit tomu, že se nejedná o práci profesionálního týmu, ale pouze jediného talentovaného studenta, přičemž Eugen se snažil zkontaktovat i zástupce adidasu, kterým své dílo poslal, ale zatím se odpovědi nedočkal.