Portugalská hvězda a americký sportovní gigant dospěli k dohodě, jakou by neodmítl snad nikdo.
Čtyřnásobný nejlepší fotbalista planety Cristiano Ronaldo se může těšit na obrovský obnos financí i po skončení své aktivní hráčské kariéry. Důvodů k tomu je hned několik – od investic v různých sektorech, modelingových aktivit až po doživotní spolupráci se značkou Nike. Snad nejlukrativnější sponzorský kontrakt v historii sportu byl dotažen do úspěšného konce ještě v průběhu prosince 2016, ale oficiálně se vše potvrdilo jen včera.
Hvězdný útočník ve službách Realu Madrid si danou, mimořádně cennou smlouvu, nevysloužil jen svými výkony na hřišti, ale i schopností „prodat se“ skrz sociální sítě. Zní to sice až neuvěřitelně, ale součet fanoušků Cristiana Ronalda na Facebooku, Instagramu a Twitteru přesahuje 262 milionů, což už není zrovna nejmenší záběr. Dobře to ví samozřejmě i americký výrobce se sídlem v Oregonu, který s kapitánem portugalské reprezentace spolupracuje v podstatě už od začátku jeho profesionální kariéry. Ze strany Nike se ale určitě nejedná o nepromyšlený krok, spíše naopak, protože podle analýz Business Insider se miliardová investice společnosti vrátí za přibližně 2 roky.
Jen za loňský rok Cristiano publikoval téměř 350 příspěvků, na kterých se vyskytovalo všem známé logo nebo označení a ty společně vyvolaly závratných 477 milionů interakcí v podobě lajků, komentářů či sdílení. S čistým svědomím tak můžeme Ronalda označit za magnet na peníze, protože jen fotkou po vyhraném finále na ME vydělal výše jmenovanému výrobci sportovních potřeb a oděvů necelých 6 milionů dolarů. Jen velmi těžko uvěřitelné částky, o kterých se nám, běžným smrtelníkům, ani nesní.
Podle několika zdrojů přinesl Ronaldo společnosti Nike za období od ledna do prosince loňského roku něco přes 470 milionů amerických dolarů. V uvedené částce ještě přitom nejsou započítány výnosy z prodeje dresů, kopaček, sportovního oblečení a podobně, které nesou jméno jednoho z nejlepších hráčů historie, čímž se dostáváme na hypotézu výše uvedeného BI o návratnosti investice za přibližně 2 roky. Ať už portugalského útočníka milujete, nebo naopak nemůžete vystát, upřít mu jeho vytrvalost a touhu být nejlepším prostě nemůžete.

Na závěr ještě připojujeme povedenou reklamu z loňského léta, v níž se mladý podavač míčů dostane do kůže hvězdného Cristiana Ronalda a bude si tak moci užívat různé radosti luxusního života. Naopak, ofenzivní klenot Realu Madrid se vrátí zpět do dob dětství, jaké prožila většina z nás. Nike to s televizními spoty umělo vždy na výbornou.