Hranice módního průmyslu byly opět posunuty na úplně novou úroveň.
Móda je již od nepaměti jistým způsobem bláznivá a nyní nám pravidelně přináší různé pozoruhodné kousky, které nám dokážou vykouzlit úsměv na tváři. Nejnovějším přírůstkem do uvedené skupiny je bumerang od módního domu Chanel určený pro horních deset tisíc.
Ptáte se proč? Odpověď je velmi jednoduchá a v podstatě i očekávaná. Je to samozřejmě cena, která se zastavila až na hranici 32 000 korun a to je už pěkný úlet. Francouzská značka pod vedením Karla Lagerfelda však s obdobnou záležitostí nevyrukovala na trh poprvé, protože v minulosti jsme se dočkali například surfu s ikonickým logem, lyží či basketbalového míče. Nakonec, samotný bumerang byl původně vydán ještě v roce 2013.
Ihned po aktuálním uvedení jsme se však dočkali smíšených reakcí reagujících například na fakt, že v minulosti sloužil bumerang jako bojová zbraň či pomocný prostředek při lovení zvěře v Austrálii. Aboriginci (domorodci) totiž patří mezi nejchudší demografickou skupinu v zemi a právě rozporuplná částka působí jako pěst na oko.
Luxusem opředený módní dům se však ohradil jasným vyjádřením: „Chanel je mimořádně odhodlaný respektovat všechny kultury a lituje, že se někteří lidé mohou cítit uraženi.“