Jihokorejský gigant si vzal na mušku konkurenci z USA.
Ještě v první polovině tohoto roku spatřilo světlo světa hned několik poměrně agresivních video reklam, kde výrobce iOS smartphonů přímo i nepřímo narážel na hlavní nedostatky modelů, které pohání operační systém Android. Obě samozřejmě získaly obrovskou pozornost, protože jim věnovaly prostor snad všechny velké tech weby. A dnes tu máme něco podobného, avšak z druhé strany řeky.
Samsung mercilessly mocks Apple's last 10 years https://t.co/lXhUX2erbQ pic.twitter.com/05HyCUrSTC
— CNET (@CNET) November 6, 2017
Samsung vyrukoval jen pár dní po uvedení iPhonu X na pulty obchodů s čerstvou reklamní kampaní, kde se vše točí kolem příběhu loajálního fanouška jablíčka a dlouholetého uživatele iPhonů, který postupem času zjišťuje, že existují celkem schopné alternativy. Proto na jednu z těch nejlepších i přejde, což mu otevře oči a díky tomu pochopí, o co všechno celou tu dobu přicházel, ačkoli nemusel, kdyby nebyl tak slepě oddaný jedné značce.
Gigant z Jižní Koreje naráží prostřednictvím video reklamy s autentickým názvem Growing Up na několik nevýhod, které jsou spojeny s iOS smartphony. Žádné čekání v řadách před kamennými obchody na novou generaci, žádné nechutně vypadající výřezy v displeji, a pokud náhodou potřebujeme v terénu stylus, model Galaxy Note8 ho má díky speciální konstrukci neustále u sebe. Co víc si můžeme přát?