Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
6. listopadu 2017 15:55
Čas čtení 0:00
Matúš Moravčík

Samsung spustil ofenzívu na Apple. Majitelé iPhonů prý musí nejprve dospět, aby zjistili, co je opravdu dobré

TECH IPHONE SAMSUNG
Uložit Uložené

Jihokorejský gigant si vzal na mušku konkurenci z USA.

Ještě v první polovině tohoto roku spatřilo světlo světa hned několik poměrně agresivních video reklam, kde výrobce iOS smartphonů přímo i nepřímo narážel na hlavní nedostatky modelů, které pohání operační systém Android. Obě samozřejmě získaly obrovskou pozornost, protože jim věnovaly prostor snad všechny velké tech weby. A dnes tu máme něco podobného, avšak z druhé strany řeky.

Samsung vyrukoval jen pár dní po uvedení iPhonu X na pulty obchodů s čerstvou reklamní kampaní, kde se vše točí kolem příběhu loajálního fanouška jablíčka a dlouholetého uživatele iPhonů, který postupem času zjišťuje, že existují celkem schopné alternativy. Proto na jednu z těch nejlepších i přejde, což mu otevře oči a díky tomu pochopí, o co všechno celou tu dobu přicházel, ačkoli nemusel, kdyby nebyl tak slepě oddaný jedné značce.

Gigant z Jižní Koreje naráží prostřednictvím video reklamy s autentickým názvem Growing Up na několik nevýhod, které jsou spojeny s iOS smartphony. Žádné čekání v řadách před kamennými obchody na novou generaci, žádné nechutně vypadající výřezy v displeji, a pokud náhodou potřebujeme v terénu stylus, model Galaxy Note8 ho má díky speciální konstrukci neustále u sebe. Co víc si můžeme přát?

Domů
Sdílet
Diskuse